خبرهای داغ:
معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با اشاره به حضور روحانی در مراسم روز دانشجوی دانشگاه تهران گفت: نسبت به عدم پخش سخنرانی دیروز نمایندگان تشکل‌ها از صدا و سیما نقد جدی داریم و امیدواریم که نسبت به این موضوع پاسخ جدی داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۸۸۸۶۹
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجتبی ثابتی، معاون سیاسی بسیج دانشگاه‌های تهران با اشاره به عدم پخش سخنرانی نمایندگان تشکل های دانشجویی از صدا و سیما گفت: به رسم هر سال نمایندگان تشکل های دانشجویی در روز دانشجو در حضور رئیس جمهور سخنرانی کرده و مشروح سخنان آنها از طریق رسانه ها پخش می شود.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه امسال با توجه به اینکه تنها یک ماه از اظهارات روحانی مبنی بر نبستن دهان مخالفان می گذرد، نمایندگان تشکل های دانشجویی در این مراسم به سخنرانی پرداختن و تیم امنیتی دولت به صدا و سیما اجازه پخش این اظهارات را نداد.

 

ثابتی با اظهار گلایه از صدا و سیما مبنی بر عدم پخش سخنرانی مشروح نمایندگان تشکل های دانشجویی در روز دانشجو اظهار داشت: در این میان یا دولت اجازه نمی دهد و یا اینکه صدا و سیما اراده برای اجرای این کار را نداشته است؛ ما این موضوع را نقد می کنیم.

 

معاون سیاسی بسیج دانشگاه‌های تهران افزود: به چه دلیل نباید به تشکل بزرگی که ۳۰۰۰ دفتر در سراسر کشور دارد، بها داده شود و سخنرانی مسئول بسیج دانشگاه تهران در کمترین زمان در فضای مجازی از صدا و سیما پخش شود.

 

وی با اشاره به دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب گفت: همه ساله دانشجویان با رهبر انقلاب دیدار می کنند و صمیمانه ترین صحبت ها را در مقابل ایشان انجام می دهند و رهبر معظم انقلاب هم مستقیم و غیرمستقیم پاسخ این قشر را می دهند.

 

ثابتی در پایان خاطر نشان کرد: نسبت به عدم پخش سخنرانی نمایندگان تشکل ها از صدا و سیما نقد جدی داریم و امیدواریم که این ارگان نسبت به این موضوع پاسخ جدی داشته باشد. خودمان معتقدیم که دولت اجازه پخش این سخنرانی ها را نداده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها