رئیس سازمان بسیج رسانه با اشاره به ترویج گفتمان ما نمی‌توانیم از سوی برخی جریان‌ها گفت: عده‌ای با حمایت مالی دشمن می‌خواهند چرخ‌های در حال حرکت کشور را پنچر کنند.
کد خبر: ۸۷۸۸۷۸۹
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

به گزارش بسیج رسانه زنجان، مسعود بصیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با بیان اینکه ترویج گفتمان ما نمی‌توانیم از طرف برخی روشنفکرنماها دنبال می‌شود، اظهار داشت: این‌ها چون عافیت‌طلب، تن‌پرور و بی‌خاصیت هستند به دنبال مبارزه و کار کردن نخواهند بود. در 100 سال گذشته این قشر خاص در هیچ جنگی شرکت نکردند و هیچ وقت برای مردم از خودگذشتگی کوچکی انجام ندادند.

رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه این افراد برای ترویج گفتمان "ما نمی‌توانیم" از طرف دشمن حمایت مالی می‌شوند، ابراز کرد: دشمن برای این گونه افراد سرمایه‌گذاری کرده است.

وی با تاکید بر اینکه حرکت‌های مردمی کشور را به سمت استقلال پیش می‌برد، عنوان کرد: استقلال یافتن کشورها، منافع دشمنان را با خطر جدی مواجه می‌کند و به همین سبب به دنبال افرادی هستند تا از این حرکت جلوگیری کنند. 

وی با تصریح اینکه عده‌ای می‌خواهند چرخ‌های در حال حرکت کشور را پنچر کنند، خاطرنشان کرد: افرادی در مصاحبه با رسانه‌ها می‌گویند که ما "آبگوشت بزباش" تولید می‌کنیم اما باید گفت همین اشخاص بیش از 30 سال در این کشور مدیر بودند و اگر نتوانستن وجود داشته باشد، به‌خاطر مدیریت این‌گونه اشخاص است چرا که مردم ما می‌توانند.

رئیس سازمان بسیج رسانه با اشاره به روز دانشجو و مدعی‌شدن دوستداران آمریکا برای این روز اظهار داشت: عده‌ای که قدرت همراه کردن مردم را ندارند و در مقاطعی حرف‌هایی را زدند و با کمک سفارتخانه‌های خارجی مناصبی را گرفتند امروز مدعی شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات