خبرهای داغ:
توسط بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین صورت می گیرد:

میزبانی مسئولین سازمان‌های بسیج دانش آموزی سراسری کشور

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: نشست فصلی تجمع بسیجیان سراسر کشور این دوره نیز با حضور 60 نفر از مسئولین و رئیس سازمان بسیج کشور در استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۸۷۳۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

رضا ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب‌الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف  استان قزوین، در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار کرد: در روزهای 23، 24 و 25 آذر ماه  سال جاری سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین میزبانی مسئولین سازمان‌های بسیج سراسر کشور و هم‌چنین رئیس سازمان بسیج کشور و همراهانش را به عهده خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: حضور مسئولین در حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی مناطق 14 گانه آموزش و پرورش استان و حضور در مدارس از برنامه‌های تدارک دیده شده سازمان بسیج دانش‌آموزی استان در این سه روز می‌باشد.

این مسئول اضافه کرد: دیدار با سردار شاهرخی، دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان و دیدار با آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان از دیگر برنامه‌های این سازمان می‌باشد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین تشریح کرد: طی این روزها هم‌فکری و برنامه ریزی برنامه‌های سال 1396 بسیج سراسر کشور به صورت پیش نویس تدوین خواهد شد.

ابراهیمی توضیح داد: آسیب شناسی و بررسی برنامه‌های اجرایی بسیج دانش آموزی سراسر کشور از ابتدای سال تا به امروز از دیگر برنامه‌هایی است که طی این سه روز با حضور رئیس سازمان بسیج کشور برگزار خواهد شد.

وی در خاتمه متذکر شد: نشست فصلی تجمع بسیجیان سراسر کشور این دوره نیز با حضور 60 نفر از مسئولین و رئیس سازمان بسیج کشور در استان قزوین برگزار می‌شود.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار