افتتاح بوستان مجتمع استثنايي پویا در شهرستان ابهر

بمناسبت 13 آذر روز جهاني معلولین بوستان مجتمع استثنايي پویا در شهرستان ابهر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۸۷۱۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، بمناسبت 13 آذر روز جهاني معلولین طی مراسمی در مجتمع استثنایی پویا بوستان مجتمع استثنايي پویا در شهرستان ابهر با حضور جلیلی معاون فرماندار، شهبازی معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان و فریقی مدير آموزش و پرورش استثنایی استان افتتاح شد.

مدیر مجتمع استثنايي پویا از خیرینی که در بازسازی و تجهیزات مجتمع همراهی داشتند قدردانی کرد و گفت: مجموع کمک‌های خیرین به مجتمع کودکان استثنایی پویای ابهر بیش از 100 میلیون تومان است.

مرادی افزود: آسفالت مدرسه به متراژ 1520 متر مربع با اعتبار حدودا 15 میلیون تومان با همکاری شهرداری ابهر، ایجاد باغچه و فضای سبز به مساحت 1000 متر با اعتباری بالغ بر 15 میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین، شاداب سازی فضای مدرسه برای دانش آموزان معلول، هوشمندسازی سالن اجتماعات با اعتبار 16 میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و خیرین، ایجاد سالن ورزشی پاراالمپیک با تجهیزات به ارزش 20 میلیون تومان از کمکهای مردمی، خرید تجهیزات اداری و توانبخشی به مبلغ 5 میلیون تومان از کمکهای مردمی به مجتمع استثنايي پویا کمک‌ کرده اند.

گفتنی است، مراسم روز جهاني معلولین به همت شورا و شهرداری ابهر، بوستان پویا با اعتباري بالغ بر 300 میلیون تومان بصورت پارک تفریحی برای دانش آموزان این مجموعه مورد بهره برداری قرار گرفت.

ارسال نظرات