مسئول سازمان بسیج مهندسین عمرانبا تاکید بر شناسایی موارد مضر لایحه بودجه اذعان داشت: این لایحه سرنوشت یکساله کشور را رقم می زند و بسیج مهندسین باید به تناسب تخصص خود آن را ملاحظه کند.
کد خبر: ۸۷۸۸۷۰۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمود ایلخان در همایش بسیج مهندسین عمران و فرماندهان بسیج وزارت راه و شهرسازی در هتل نخل مشهد با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب در هفته بسیج اظهار داشت: ایشان به هیئت‌های اندیشه‌ورزی در سخنان خود اشاره داشتند و ما برای تحقق این مهم گروه‌های تخصصی در سازمان تشکل دادیم تا ایجاد انگیزه کرده و خلاقیت ها تقویت شود و با این کار مشکلات کشور رفع شود.
 
وی ادامه داد: سال گذشته تاکید ما بر این بود که گروه‌های تعریف شده معماری و شهرسازی، مسکن، حمل و نقل، آب، محیط زیست و نظام مهندسی در کانون‌های بسیج مهندسین تعریف شوند.
 
وی از عضویت 40 هزار نفر در سازمان بسیج مهندسین در سراسر کشور خبر داد و گفت: از این تعداد اگر 10 هزار نفر کار تخصصی کنند اثر بخش خواهند بود.
 
ایلخان اشاره داشت: گستره فعالیت انقلاب اسلامی جهانی شده است و کشورهای دیگر برای دریافت تجارب به ما مراجعه می‌کنند.
 
وی در بخش دیگر سخنان خود ابراز داشت: امروز ما از چالش آب عبور کرده و به بحران رسیده ایم آیا برای بیرون رفتن از این بحران جای کار وجود ندارد؟
 
ایلخان با تاکید بر شناسایی موارد مضر لایحه بودجه اذعان داشت: این لایحه سرنوشت یکساله کشور را رقم می زند و بسیج مهندسین باید به تناسب تخصص خود آن را ملاحظه کند.
 
مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران در پایان گفت: نمایندگانی وجود دارند که علاقمندند کار مفید و جدی انجام دهند و ما می توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها