یک عضو سازمان بسیج حقوقدانان در گفتگو با «بسیج»:
مجتبی پناهی گفت: با اطلاع نسبت به بسیاری از این پروژه ها می گویم که دولت فقط حرف زده و دستاوردی در زمینه تکمیل پروژه های مختلف نداشته است.
کد خبر: ۸۷۸۸۶۸۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۰

مجتبی پناهی عضو بسیج حقوقدانان و وکیل دادگستری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه سرنوشت 10 میلیارد دلار پول آزاد شده و نسبت آن با ادعای دولت مبنی بر ناتوانی در پرداخت حقوق کارمندان اظهار داشت: متاسفم از اینکه دولت برنامه های خود را فقط اعلام کرده و اجرایی نکرده است در این سه سال و اندی که از عمر دولت یازدهم گذشته است هیچ یک از پروژه هایی که در دولت قبلی کلنگ زنی شد به اتمام نرسیده است. با اطلاع نسبت به بسیاری از این پروژه ها می گویم که دولت فقط حرف زده و دستاوردی در زمینه تکمیل پروژه های مختلف نداشته است.

وی با بیان اینکه باید بودجه تکمیلی پروژه ها از قبل پیش بینی می‌شد افزود: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در صورتی شکل می‌گیرد که چندین دوره دولت‌ها ارتباط تسلسلی داشته باشند تا بتواند پروژه های نیمه کاره را تکمیل کنند . لازمه این مهم هم آن است که بودجه از قبل برای پروژه های نیمه تمام پیش بینی شود.

این وکیل دادگستری خاطر نشان کرد: در برنامه 5 ساله دوم و سوم هم پیش بینی شده بود که دولت پروژه های نیمه تمام را تکمیل کند اما دولت یازدهم نه تنها در گذشته پروژه های نیمه کاره را تکمیل نکرده بلکه برنامه ای هم برای آینده ندارد از اینرو برای مردم، حقوقدانان ، متخصصان و اقتصاددانان مشخص نشده است که با وجود آمار فراوان پروژه های نیمه تکمیل، پول‌های ناشی از آزاد سازی کجا هزینه شده است؟! 

پناهی بیان داشت: میزان پول های آزاد شده شده تاکنون حدود 10میلیارد دلار است ولی دولت حتی از پرداخت حقوق بازنشستگان سر باز می‌زند .

ارسال نظرات