فرماندار تربت جام:

جشن‌های هفته «وحدت» نشاط آفرین و در شأن پیامبر رحمت(ص) باشد

فرماندار تربت جام در ستاد بزرگداشت هفته «وحدت» شهرستان بیان داشت: جشن های این هفته نشاط آفرین و در شأن پیامبر رحمت و مهربانی(ص) برگزار شود.
کد خبر: ۸۷۸۸۶۸۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی رستمی با تبریک فرارسیدن میلاد پیامبر رحمت(ص) و امام جعفر صادق(ع) با تأکید برغنا بخشیدن و کیفی سازی برنامه ها و جشن های هفته وحدت گفت: جشن های این هفته وحدت متناسب با شأن پیامبر رحمت و مهربانی(ص) در حوزه های مختلف برگزار شود تا نشاط آفرین باشد.

وی افزود: دست اندرکاران اجرایی آیین های هفته وحدت با رعایت همه ملاحظات در حوزه جوانان برنامه های مُفرح و نشاط آفرینی ارائه کنند تا نقیصه سال های گذشته جبران شود.

وی تصریح کرد: متولیان جشن های هفته وحدت سعی کنند از هنرمندان بومی بهره ببرند و آموزش و پرورش با هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته وحدت نسبت به شرکت فرهنگیان ودانش آموزان متوسطه در نوبت صبح مراسم مزار شیخ احمد جامی 12 ربیع الاول ساعت 9 صبح اقدام کنند.

رستمی تأکید کرد: این شهرستان تقریبی ترین جمعیت تلفیقی کشور و استان را دارد و این امر حیاتی باید در رسانه ها معرفی شود که متأسفانه از منابع مالی ضعیفی دراین باره برخوردارهستیم.

فرماندار تربت جام اعلام کرد:همزمان با هفته وحدت بیش از 50 برنامه محوری و مردمی در سطح شهر و بخش های پنجگانه تابعه این شهرستان با شرکت قشرهای مختلف شیعه واهل سنت برگزار می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار