شاعر نیشابوری برگزیده جشنواره سراسری شعر «یادمان ولایت» شد

هفتمین جشنواره سراسری شعر «یادمان ولایت» با حضور پرشور خانواده شهدا، اهالی شعر و ادب، جوانان ولایی با برگزیدگی خدابخش صفادل شاعرنیشابوری در جیرفت به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۷۸۸۶۷۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، معاون اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نیشابور اظهارکرد: این جشنواره هر سال به مناسبت سالروز تبعید مقام معظم رهبری در زمان ستم شاهی به شهرستان جیرفت برگزار می شود که هدف از برگزاری این جشنواره گسترش و توسعه فرهنگ ولایی و تلاش در راستای شناخت ویژگی های شخصیتی علمی و مذهبی رهبر معظم انقلاب اسلامی و انسجام بین نیروهای ارزشی و ولایتمدار در مسیر پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
خلیل الله عراقی افزود: شعر یادمان ولایت در سه استان شعر ترکی و آذری در آذربایجان غربی، شعر عربی در خوزستان و شعر فارسی در استان کرمان برگزار می شود که از هزار و 400 شعر ارسالی از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره 30 اثر به مرحله نهایی راه یافت که از این میان 6 اثر در دو بخش برتر شناخته شد.
 
وی خاطرنشان کرد: در بخش ایثار و شهادت  شاعر پیشکسوت نیشابوری استادخدابخش صفادل  مقام اول  را به خود اختصاص داد که نشان از برتری فرهنگی شاعران شهر شهید پرور وولایت مدار نیشابور دارد.
 
معاون اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نیشابور تصریح کرد: در پایان این آیین  حضور مسئولین اسان وکشور با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی از خدابخش صفادل  تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار