اختصاص 30 میلیارد ریال به احداث سالن 6 هزار نفری سنندج

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان در دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از اختصاص 30 میلیارد ریال به روند احداث سالن 6 هزار نفری سنندج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۸۶۱۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حامد جولائی در ظهر روز سه شنبه 16 آذرماه با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در خصوص پیگیری وضعیت سالن 6 هزار نفری سنندج دیدار کرد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این دیدار گفت، پروژه 6 هزار نفری شهر سنندج باید در چند سال گذشته افتتاح می شد که این امر با توجه عدم اعتبار، نظارت و پیگیری های لازم هنوز به بهره برداری نرسیده است.
 
جولایی افزود: این پروژه اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید هر چه زودتر با ترزیق اعتبارات جهشی لازم در آینده نزدیک آن را تکمیل کنیم.
 
وی در ادامه اظهار کرد، احداث پروژه 6 هزار نفری شهر سنندج با مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور صورت می گیرد و مسئولان آن در تکمیل پروژه اهتمام لازم را انجام دهند.
 
حامد جولائی در این دیدار از اختصاص 30 میلیارد ریال به احداث سالن 6 هزار نفری سنندج خبر داد و گفت، اعتبار اختصاص یافته از طریق اسناد خزانه در اختیار پیمانکار این پروژه قرار می گیرد تا روند احداث آن سریعتر انجام شود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطر نشان کرد، با پیگیری های صورت گرفته از سوی مسئولین استان و نظر مساعد شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور سالن 6 هزار نفری تا پایان تیرماه سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.
 
جولائی در پایان اظهار کرد: اجرای ورزشگاه 6 هزار نفری 22 گلان سنندج به عنوان یک مطالبه به حق مردم و جامعه ورزشی استان کردستان بوده و نباید آن نادیده گرفت.
 
ارسال نظرات