فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد:

سیاست‌های امریکا به دست لابی‌ها تعیین می‌شود نه رئیس جمهور

فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد با اشاره به تفاوت سیاست‌های ترامپ قبل و بعد از انتخابات گفت: حقیقت آن است که سیاست‌های امریکا به دست لابی‌ها تعیین می‌شود نه رئیس جمهور.
کد خبر: ۸۷۸۸۶۰۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار علی نیک یاد، در خصوص بدعهدی های اخیر آمریکا اظهار داشت: سیاست های کلی نظام و انقلاب درباره با استکبار را مقام معظم رهبری مشخص فرمودند.

وی یکی از تاکیدات مهم رهبری را استکبار ستیزی دانست و خاطر نشان کرد: تا زمانی که خوی استکباری در ابر قدرت ها باشد استکبار ستیزی ملت ایران ادامه دارد.

نیک یاد استکبار ستیزی را یکی از راهبردهای دینی ملت ایران دانست و تصریح کرد: جمهوری خواه و دموکرات تفاوتی در استکبار ستیزی ملت ایران ندارد.

وی همچنین با بیان اینکه سیاست های قبل و بعد انتخابات ترامپ کاملاً متفاوت است، اذعان کرد: رئیس جمهور آمریکا تعیین کننده سیاست های کشورش نیست بلکه لابی هایی که در آن کشور صورت می گیرد سیاست های اجرایی آمریکا را تعیین می کند.

فرمانده سپاه خلیل آباد تاکید کرد: نجات اقتصاد کشور در نگاه به درون است و تنها تفکری که می تواند در کشور موفقیت ایجاد کند و باعث پیشرفت شود و در مقابل زورگویی آمریکا به ایستد تفکر بسیجی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهید طهرانی مقدم با روحیه بسیجی خود موشک ساخت و ما هم می توانیم با این تفکر کارهای کوچک و بزرگ زیادی را انجام دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها