نشست فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج با فرمانده سپاه ناحیه سمنان برگزار شد
کد خبر: ۸۷۸۸۶۰۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان زهرا فخار در نشست فصلی فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سمنان با فرمانده سپاه ناحیه سمنان که در این یگان برگزار شد، بیان کرد: پایگاه های مقاومت خواهران در راستای ترویج آرمان ها و اهداف رهبر معظم انقلاب تمام تلاش خود را می کنند؛ بسیج جامعه زنان فعالیت های خوبی در تحقق اقتصاد مقاومتی می کند و از ایده ها و نظرات بسیجیان خلاق در این راستا کمک می گیرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحيه سمنان افزود: بسیج جامعه زنان با برگزاری نشست ها و همایش های مختلف سعی دارند تا سبک زندگی اسلامی را در جامعه زنده نگه دارد و از ورود سبک زندگی غربی به جامعه جلوگیری کند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمين محمد تقی خیری گنجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان ادامه داد: بانوان نقش بسیاری در جامعه دارند؛ چرا که بانوان قلب یک خانواده ایرانی را تشکیل می دهند و از طریق آن ها است که باید روی فرهنگ جامعه کار کنیم.

وي تصریح کرد: بسیج جامعه زنان باید نشست های بیشتری برای کادران و زنان تشکیل دهند و به آن ها چگونگی ترویج دین اسلام و ارزش های اسلام را در سطح جامعه و به خصوص خانواده های خود آموزش دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها