خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

دشمن امروز برای مقابله با انقلاب به تهدید داخلی دل بسته است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: دشمن امروز برای مقابله با انقلاب به تهدید داخلی دل بسته است چرا که می داند تهدید خارجی کارساز نیست.
کد خبر: ۸۷۸۸۵۶۱
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام علی معبودی در همایش یاوران ولایت در سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا با بیان اینکه انسان گاهی بر اثر غفلت دچار گناه می شود گفت: حوادث در زندگی به عنوان تازیانه هایی هستند که خداوند می خواهد ما را با این کار بیدار نماید و به ما بفهماند که ما برای این عالم نیستیم و برای عالمی دیگر آفریده شده ایم.

وی در ادامه با بیان حدیثی از امام علی (ع) که می فرمایند: انسان موفق کسی است که از این حوادث عبرت بگیرد و در زندگی از اینها به عنوان نقشه راه استفاده نماید افزود: دنیا با تمام عظمتش بسیار کوچک است و هرگز ارزش این را ندارد که انسان خود را به خاطر دنیا به زحمت بیندازد.

معبودی در ادامه با اشاره به اینکه در کلام مقام معظم رهبری همواره دو خطر دشمنان خارجی و دشمنان درونی انقلاب اسلامی را تهدید می کند خاطر نشان کرد: در بعد دشمنان خارجی ما شاهد بودیم که در قضیه برجام چه اتفاقاتی افتاد و دیدیم که ایران به تمام تعهدات خود عمل کرد ولی آمریکایی ها به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه دشمن است و هیچگاه دست از دشمنی برنخواهد داشت ابراز داشت: امروز همین دشمن برای ما فتنه دوگانگی در برجام را طراحی کرده است و لذا ما باید حواسمان باشد که در این دام نیفتیم و بهترین راه برای اینکه در این دام اسیر نشویم گوش فرا دادن به فرامین مقام معظم رهبری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین تهدیدات داخلی را خطرناک تر از دشمنان خارجی برشمرد و گفت: در بحث داخلی بیشتر تمرکز دشمن بر روی اعتقادات و استحاله فکری است که می خواهد جامعه را از درون استحاله نماید و برای این کار دست به هر کاری ازجمله امام تراشی و مرجع تراشی می زند.

وی خسته کردن انقلابیون را مصداق دیگر تهدید داخلی دانست و افزود: انقلابیون پشیمان از گذشته خود و خسته هدف اصلی دشمنان در بحث تهدید داخلی است.

حجت الاسلام معبودی ادامه داد:غفلت یکی دیگر از مصادیق دشمنان داخلی است که نمونه این نوع غفلت در تاریخ اسلام در جنگ احد اتفاق افتاد که عده ای غفلت کردند و اثر آن را هم دیدند.

وی انحراف خواص را از مهم ترین تهدات داخلی برشمرد و افزود: این انحراف خواص در فتنه 88 خود را به شکل کامل بروز داد اتفاقی که هنوز دامن گیر جامعه است و هنوز برخی در مسیر باطل حرکت می کنند.
حجت الاسلام معبودی با بیان اینکه اسلام بیشترین ضربه را از خواص منحرف خورده است گفت: اگر تاریخ را ورق بزنیم مشاهده می کنیم جنگ های صفین، جمل و نهروان که به امام علی (ع) تحمیل شدند همگی بر اثر انحراف خواص از مسیر حق بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین مقابله با دشمن خارجی را بسیار راحت تر از دشمن داخلی برشمرد و تاکید کرد:تجربه نشان داده است هر انقلابی که از درون دچار مشکل شود انحراف در آن انقلاب رخ می دهد و همین موضوع وظیفه ما را بسیار سنگین می کند.
2001/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها