فرمانده سپاه سلمان گفت :مفهوم اصلی 16 آذر استکبار ستیزی و بیگانه ستیزی است و خروجی آن را امروز در استکبار ستیزی ملت ایران می بینیم
کد خبر: ۸۷۸۸۵۵۱
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

فرمانده سپاه سلمان در حاشیه افتتاح مدرسه شهید غلامرضا معروفی در روستای محروم پدگی شهرستان میرجاوه درگفتگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان  افزود: یکی از کارهای که مورد تایید امام خامنه ایی است کار گروه های جهادی و هجرت است و هیچ چیز بالاتر از این نمی تواند خستگی را از تن شما خارج کند. سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی اظهار کرد: با اقدام جهادی برادران گروه جهادی شهید معروفی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان و یاری خداوند متعال، امروز قلب مردم, دانش آموزان و معلمان عزیز که مروجان حقیقی ملت هستند شاد شد.

سردار معرفی در ادامه گفت: نسل در نسل انسانهایی که در این مدرسه قرار می گیرند و صاحب علم و معرفت میشوند پاداش آن برای جهادگران نوشته خواهد شد و آثار وضعی این حرکت را در زندگی خود خواهند دید.
فرمانده سپاه سلمان ادامه داد: ساخت این مدرسه در منطقه ای محروم و توسط دانشجویان جهادگر رضایت خلق خدا را در پی داشته و مسلما رضایت خلق خدا رضایت الله را در بر خواهد داشت.
وی به سه مولفه دارد مکتبی, انقلابی و مردمی بودن سپاه و بسیج اشاره کرد و افزود: وجود این سه مولفه باعث شده است سپاه و بسیج از مردم با مردم و برای مردم باشند.
فرمانده سپاه سلمان با بیان اینکه بسیج سنگر انقلاب است گفت: سنگر مستحکم انقلاب یعنی سد بلای مردم شدن، بسیجی به این فکر می کند که نیاز مردم مومن و مردم انقلابی باید برطرف شود.بسیج لشگر انقلاب است و این حرف امام و حرف رهبر و حرف امام مسلمین است.
سردار معروفی با بیان اینکه فعالیت جهادی دانشجویان جهادگر مورد تایید و عنایت رهبر انقلاب است گفت: یکی از کارهای که مورد تایید امام خامنه ایی است کار گروه های جهادی و هجرت است و هیچ چیز بالاتر از این نمی تواند خستگی را از تن شما خارج کند.
وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری توجه ویژه ای برای رفع مشکلات استان دارند گفت: اخیرا هم رهبر انقلاب به فرماندهی نیروی زمینی سپاه تاکید داشتند که سپاه، قرارگاه قدس جنوب شرق و سپاه استان با تمام توان و روحیه انقلابی و مدیریت جهادی اماده کار برای خدمت به مردم خداجو، ولایتمدار و انقلابی استان باشند.
فرمانده سپاه سلمان ادامه داد: مفهوم اصلی 16 آذر استکبار ستیزی و بیگانه ستیزی است و خروجی آن را امروز در استکبار ستیزی ملت ایران می بینیم.
وی با بیان اینکه عده ای در دانشگاه ها موضوعات انقلاب را به حاشیه می برند و انحراف در انقلاب درست می کنند و  عده ای انسان خدا جوی انقلابی هم می آیند در این روستا با افتخار کارگری می کند گفت: این مفهوم دانشجو است همین روحیه است که امروز ملت ایران را بزرگ کرد.
فرمانده سپاه سلمان با بیان اینکه جامعه ایی که روحیه انقلابی، جهادی و بسیجی داشته باشد جامعه ای شاداب و سربلند است گفت: این روحیه به قومیت و مذهب نگاه نمی کند و بلکه نیاز جامعه اسلامی و مومنین را می بیند.

ارسال نظرات