نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر:

انسان های با بصیرت راه را گم نمی کنند

بوشهرـحجت الاسلام انصاری نژاد، با تاکید بر اینکه انسان ها با بصیر مانند چراغ و نور افکنی در تاریکی هستند، بیان کرد: اگر مردم بصیرت انقلابی داشتند واقعه تلخ فتنه 88 اتفاق نمی افتاد و انسان های با بصیرت هیچ گاه از مسیر اصلی منحرف نمی شوند و با بصیرت خود موجب هدایت و راهنمایی افراد گمراه خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۸۸۴۲۹
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از بوشهر، روز گذشته مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر از حوزه های مقاومت بسیج زینب کبری(س) عالی شهر و حوزه مطهره چغادک به همراه مسئولین قسمتهای نمایندگی، با فرمانده حوزه و تعدای از بسیجیان حوزه ها دیدار و گفت و گو  و در این برنامه با بسیجیان پایگاهها صحبت کرده و از مشکلات و پیشنهادات آنها در بسیج سؤال کردند.

حجت الاسلام انصاری نژاد  در جمع بسیجیان این حوزه مقاومت بسیج گفت: بسیج جایگاه بزرگ و وسیعی دارد که خدمت در نهاد مقدس بسیج خدمتی الهی است و برکاتی دارد که موجب آرامش و آسایش جامعه می شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر با تبریک به مناسبت ایام وحدت، اظهار کرد: زنان خصوصیاتی دارند که می توانند در بسیاری از عرصه های مختلف نقش آفرین و در کنار مردان غیور قرار گیرند که نمونه آن می توان در هشت سال دفاع مقدس رشادت های زنان شهید نام برد.

وی افزود: زنان در جامعه نقش بسیار بالایی دارند و فداکارانه و بر اساس اخلاص حرکت می کنند، انسان باید هر عملی را با اخلاص انجام دهد و با هر توانی در اخلاص قدم برداریم که خداوند به این اخلاص ها برکت می دهد.

وی با تاکید بر اینکه انسان ها با بصیر مانند چراغ و نور افکنی در تاریکی هستند، بیان کرد: اگر مردم بصیرت انقلابی داشتند واقعه تلخ فتنه 88 اتفاق نمی افتاد و انسان های با بصیرت هیچ گاه از مسیر اصلی منحرف نمی شوند و با بصیرت خود موجب هدایت و راهنمایی افراد گمراه خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات