آغاز موج روشنگری در تریبون های نماز جمعه شهرستان های جیرفت و عنبرآباد ادامه دارد

کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت: خوب است که یک فصلی برای دانشجوها در نماز جمعه باز شود و دانشجوها و تشکل های دانشجویی بروند و تحلیل ارایه دهند تا مردم مطلع شوند.
کد خبر: ۸۷۸۸۴۲۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
به گزاری خبرگزاری بسیج در کرمان،   " کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت: با توجه به بیانات ارزشمند حضرت آقا در ماه مبارک رمضان سال جاری در جمع تشکل های دانشجویی که فرمودند: خوب است که یک فصلی برای دانشجوها در نماز جمعه باز شود و دانشجوها و تشکل های دانشجویی بروند و تحلیل ارایه دهند تا مردم مطلع شوند.
 مسئول بسیج دانشجویی جیرفت و عنبرآباد با بیان این که حضرت آقا مسئله تبیین را به عنوان نیاز اساسی جمهوری اسلامی یاد کردند، افزود: لذا از کارهای اصلی قشر مؤمن و انقلابی جامعه امروز این است که مسائل را خوب بفهمد، تحلیل صحیح ارائه داده و آن را به اطلاع جامعه برساند و همین امر مسئولیت دانشجویان انقلابی را چند برابر می کند.

وی اضافه کرد: مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد آماده ی شنیدن صحبت های انقلابی دانشجویان پیش از خطبه های نماز جمعه باشند و از آنجا که رسالت دانشجویی روشنگری، آرمان خواهی و مطالبه گری است دانشجویان همواره در این مسیر ثابت قدم هستند.

محمودی در پایان گفت: ان شاءالله بسیج دانشجویی بانی آغاز موج روشنگری در تریبون های نماز جمعه شهرستان های جیرفت و عنبرآباد و توابع خواهد بود.

وی گفت: به مناسبت گرامیداشت ۱۶ آذرماه محسن عرب، عادل مریمی، علی سالارکریمی، سخنرانان پیش از خطبه نماز جمعه جیرفت، عنبرآباد و جبالبارز جنوبی خواهند بود.

ارسال نظرات