خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس:

16 آذر روز مقاومت وایستادگی دانشجویان در مقابل استکبار

امام جمعه فردوس گفت: روز 16 آذر به عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب و استبداد و خودکامگی در دفتر تاریخ این سرزمین به یادگار ثبت شده است.
کد خبر: ۸۷۸۸۳۶۹
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

امام جمعه فردوس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، گفت : شهر فردوس را به سبب برخورداری از 10 مرکز آموزش عالی و دانشگاهی می توان شهری فرهنگی دانست.

وی افزود : سرمایه هر کشور، نیروی انسانی آن است و برآیند شهرستان فردوس از نظر نیروی انسانی کارآمد نیز بسیار مطلوب است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی یادآور شد: پس از کودتای 28 مرداد قرار شد نیکسون معاون رئیس جمهور آمریکا برای دریافت دکترای افتخاری به ایران سفر کند و در مقابل دانشجویان مبارز دانشگاه نیز تصمیم گرفتند که در فضای حکومت نظامی بعد از کودتای سیاه، هنگام ورود نیکسون، نفرت و انزجار خود را به دستگاه کودتا نشان دهند.

وی گفت: روز 16 آذر به عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب و استبداد و خودکامگی در دفتر تاریخ این سرزمین به یادگار ثبت شده است.

امام جمعه فردوس با اشاره به سخن امام(ره) که مصلحت و مفسده یک کشور بسته به دانشگاه‌ها است، افزود: سردمدار همه موفقیت‌های کشور در طول تاریخ افراد تحصیل‌کرده هستند و از سوی دیگر در راس همه خائنان به کشور نیز افراد تحصیل‌ کرده قرار دارند چرا که افراد تحصیل‌کرده دارای فکر، طرح و تفکر عالی هستند و در صورتی که این تفکر در مسیر مثبت قرار گیرد سبب پیشرفت کشور می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار