خبرهای داغ:
در راستای قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران وقف؛

51 نفر از یاوران وقف و اصحاب رسانه استان سمنان تجلیل شدند

51 نفر از یاوران وقف و اصحاب رسانه استان سمنان در راستای قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران وقف تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۷۸۸۳۵۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در آخرین روز از دهه وقف، در همایش باشکوهی از 51 نفر از یاوران وقف و اصحاب رسانه استان سمنان در راستای قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران وقف و فرهنگ‌سازانی که بدون ادعا در این مسیر قدم می‌دارند، تجلیل شد.

در این مراسم که در شبستان اعظم آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) و در جوار مزار مطهر شهدای سمنان برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان و رئیس ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان از 16 نفر از یاوران وقف و 35 نفر از اصحاب رسانه این استان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر کرد.

دبیر ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان در این ارتباط اظهار داشت: در این همایش، سعی شد تا از شماری از افرادی که در طول یک سال گذشته در زمینه ترویج فرهنگ وقف و ایجاد موقوفات جدید در استان تلاش کرده بودند، به نمایندگی از سایر بزرگواران جامعه یاوران وقف و اصحاب رسانه تجلیل شود.

بهنام مطلبی افزود: در این مراسم که به‌نوعی هم‌زمان دو همایش «یاوران وقف» و «وقف و رسانه» بود و امسال به‌طور تجمیعی در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد، تلاش داشتیم گوشه‌ای از خدمات همراهان فرهنگ وقف را جبران کنیم.

وی تصریح کرد: در ارتباط با برترین‌های حوزه رسانه، مجموع عملکرد یک‌ساله رسانه‌های کشوری و استانی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت، برترین‌ها مورد قدردانی قرار گرفتند؛ امید است برای سال آینده نیز بتوانیم از ظرفیت‌های بالای اصحاب رسانه استان بهره ببریم.

دبیر ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان، اهمیت فرهنگ‌سازی در زمینه وقف را بسیار زیاد دانست و خواستار همراهی همه خبرنگاران، مدیران رسانه‌ها و فعالان مطبوعاتی استان در زمینه ترویج و تبلیغ سنت حسنه وقف به‌عنوان صدقه جاریه شد.

مطلبی از همراهی همه رسانه‌نگاران استان سمنان در حوزه وقف قدردانی کرد و همکاری‌های مهربانانه آنها را به فال نیک گرفت.

به گزارش بسيج، در این همایش از زكيه زكي خبرنگار خبرگزاري بسيج استان سمنان به عنوان فعال رسانه‌ای برتر در حوزه وقف استان سمنان نیز تجلیل شد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها