بوشهر- فرمانده سپاه تنگستان گفت: انقلاب اسلامی بیش از هر چیز به حضور دانشجویان بصیر و انقلابی نیازمند است و دانشگاه ها باید محل تربیت و جوشش روحیه انقلابی در دل دانشجویان باشند.
کد خبر: ۸۷۸۸۳۵۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان؛ محمد علی ملاکی در جمع بسیجیان و به مناسبت 16 آذر روز دانشجو گفت: عده ای می خواهند با تحریف روز دانشجو می خواهند این روز کههمهواره در تاریخ ما به عنوان روز استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا شناخته شده است را طوری دیگر جلوه دهند و به دنبال انعکاس بر عکس آن هستند.

وی گفت: روز دانشجو توسط عده ای از با بصیر ترین دانشجویان در حالی رقم خورد که اصل و محتوای حرکت آنها بر مدار استکبار ستیزی و مبارزه با سیاستهای کثیف امریکا استوار بود و تاریخ پر افتخار ایران اسلامی این روز بزرگ را در خود ثبت و ضبط کرده و هرگز قابل تغییر نخواهد بود.

ملاکی با بیان اینکه 63 سال از حرکت استکبارستیز دانشجویان ما می گذرد، گفت : حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، وظیفه ماست و نباید غفلت کنیم تا مورد تعرض قرار گیرد.

وی افزود: ملت ما با تجربه کردن همه دشواری های جنگ سخت دشمن، روحیه از خودگذشتگی و ایستادگی مقابل جریان ظلم و کفر را در خود تقویت کرد و استکبار جهانی نه تنها به مقصود خود دست نیافت بلکه شور و شعوری که در جوانان ما ایجاد شد، ایران اسلامی را به یک کشور موفق و الهام بخش برای بسیاری از کشورها تبدیل کرد.

ملاکی گفت: امروز هم در جنگ نرم و پیچیده تر و خطرناک تر دشمن، باید دانشجویان به عنوان افسران و اساتید به عنوان فرماندهان عمل کنند و دشمن را در توطئه تغییر باورها، رفتارها، نظامات و القاء تفکرات خود ناکام بگذارند.

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان مسئولیت دانشجویان امروز را در قبال حماسه های جوانان پیش از خود یادآور شد و گفت: عمل به مطالبات موکد رهبر انقلاب درخصوص جهاد کبیر، مستلزم شناخت پیچیدگی عمل دشمن، توجه به پیشرفت کشور و حرکت به سمت اهداف والای انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات