خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات:

دانشجوی بدون آرمان قطعا یک دانشجوی منفعل است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات گفت: دانشجویی که در نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می کند اگر بدون آرمان باشد قطعا یک دانشجوی منفعل است .
کد خبر: ۸۷۸۸۲۸۱
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام ملک آبادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قاینات در دیدار با خانواده شهید مسافر به مناسبت روز دانشجو گفت: خداوند در قرآن ویژگی دودسته از مومنان را این گونه بیان می کند که عده ای از مومنین هستند که وظیفه خود را در مقابل اسلام و خدای متعال به خوبی انجام داده اند که همین شهدای متعال هستند وعده ای دیگر منتظر هستند که در زمان موعود وظیفه خود را انجام دهند.

وی افزود: وقتی ویژگی های شهدا ر ا بررسی و آن را با ویژگی های دانشجویانی که ضد سلطه و ضد استکبار هستند تطبیق می دهیم متوجه می شویم که ویژگی های شهدا و ویژگی های دانشجویان مشترک است.

حجت الاسلام ملک آبادی یکی از ویژگی های شهدا و دانشجویان را آرمان گرایی در مقابل مصلحت گرایی دانست و گفت: آرمان شهدای ما آرمان ضد استکبار  و ضد سلطه بود و قطعا و یقینا این آرمان در جوانان انقلابی و در دانشجویان اسلامی و انقلابی وجود دارد.

وی بیان داشت: دانشجویی که در نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می کند اگر بدون آرمان باشد قطعا یک دانشجوی منفعل است و حضرت آقا هم می خواهند که در مقابل یک سری اتفاقاتی که می افتد دانشگاه و دانشجویان نیز یک فعالیت و آرمانی داشته باشند و آرمانشان هم قطعا ضد استبداد و ضد استکباری است و این را در سال های قبل از انقلاب ما شاهد بوده ایم وبعد از انقلاب هم این موضوع را هنوز می بینیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات ادامه داد: ویژگی دیگر شهدا و دانشجویان صفا، صمیمیت و خلوص است .

حجت الاسلام ملک آبادی گفت: وقتی رفتار شهدا ، رزمندگان و آزادگان را در جبهه های جنگ مطالعه می کنیم خلوص ، برادری ، ایمان و عشق در وجود یکایک این شهدا متبلور است.

وامروز هم وقتی به مجموعه دانشجویان انقلابی و دانشجویان نظام اسلامی نگاه می کنیم این صفا و صمیمیت و کار کردن برای انقلاب اسلامی موج می زند ونمونه آن را دراردوهای جهادی که برگزار می شود ودانشجویان خودش مبتکر آن بوده اند را می بینیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاین گفت: ویژگی دیگر شهدا آزادی شهدا ودانشجویان یعنی عدم وابستگی آنها به احزاب سیاسی است اگرچه در دوره های مختلف قصد داشتند تفکر لیبرالیسم را درمحیط دانشگاه رونق دهند .

وی ادامه داد: امروزه متاسفانه دربرخی دانشگاهها آرمان خواهی را از دانشجویان ما گرفته اند و محیط دانشگاه را به مراکزی برای کنسرت و میتینگ سیاسی تبدیل کرده اند این درحالی است که قطعا با روح دانشجویی و محیط دانشگاههای ما سازگار نیست و امیدواریم ما هم بتوانیم در راه شهدا ی دانشجو و شهدای انقلاب قدم برداریم.

اکبری مسئول دفتر بسیج دانشجویی قاین نیز گفت: براى ما افتخار و شرف است که در جمع خانواده شهدا حضور پیدا می کنیم.
وی افزود: شهدا به ما نیازمند نیستند بلکه این ماییم که به شهدا نیازمندیم و شهدا به ما آموختند تا چگونه همه چیز خود را فدای دین و فدای خداوند کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار