یکی از مربیان طرح صالحین کلیبر در نشست هیئت عاشقان ولایت پایگاه امام صادق(ع) خمینیه با بیان اینکه شهدا فرشته ای هستند که از مکتب امام حسین(ع) درس شهادت و ایثارگری گرفته بودند،گفت: ما باید ادامه دهنده راه و آرمانهای شهدای دوران دفاع مقدس باشیم.
کد خبر: ۸۷۸۸۲۳۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اسلام شجاعی مردمی بودن و استکبار ستیزی را از ویژگی های انقلاب اسلامی خواند و افزود: ملت ایران با دارا بودن این ویژگی ها توانسته است در هر برهه ای از زمان، فتنه های دشمنان را در نطفه خاموش کند.

وی جنگ نرم را شکننده تر از جنگ سخت عنوان و بیان کرد: امروز جبهه و جنگ و خاکریز باور و تفکر جوانان و نوجوانان است و دشمن تلاش دارد با تغییر باور مردم ومشغول کردن جوانان در فضای مجازی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را براندازد.

شجاعی تاکید کرد: مردم باید با بصیرت و اعتقادات دینی در مقابل این هجمه فرهنگی دشمن همچون دوران دفاع مقدس سنگر زده و مقاومت کنند.

وی با اشاره به اهمیت امربه معروف و نهی از منکر در جامعه، خاطرنشان کرد: اصلاح یک فرد اصلاح یک جامعه است ولی متأسفانه امروزه این مسئله خیلی مهم رو به فراموشی سپرده شده است که باید به این مسئله مهم توسط مردم و مسئولان توجه بیشتری شود.

ارسال نظرات