خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی آذربایجان‌غربی:

فتنه‌اندوزی آمریکا همچنان ادامه دارد/ مطالعات استراتژیک دشمن برای براندازی و مقابله با نظام‌اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه آمریکا و ایادی استکباری همچنان دنبال فتنه‌اندوزی در درون نظام‌اسلامی هستند، گفت: دشمن برای براندازی و مقابله با انقلاب‌اسلامی مطالعات استراتژیک گسترده دارد و به همین دلیل باید هشیاری مردم افزایش یابد.
کد خبر: ۸۷۸۸۱۹۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محسن شکرنیا در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت 9 دی‌ماه که با حضور نمایندگان نهادها و ادارات مختلف استانی برگزار شد، اظهار داشت: امروز مهم‌ترین محور ورود دشمن به کشور جنگ نرم و عرصه فعالیت‌های نرم و مجازی است.

وی افزود: تشکیل داعش و گروه‌های تکفیری جزو دستورات دشمن برای مقابله با نظام اسلامی و گسترش این نظام بود که با ایستادگی مسلمانان دچار ورشکستگی شده‌اند و اکنون دنبال راه‌های دیگری برای نفوذ در میان ملل اسلامی و به‌خصوص مقاومت اسلامی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی آذربایجان‌غربی، در ادامه ضمن اشاره به اجرای مطالعات گسترده استراتژیک دشمن برای مقابله، بیان داشت: امریکا و کشورهای هم‌پیمان آن برای این امر مطالعات گسترده استراتژیک دارند و در صدد نفوذ در میان مسلمانان و کشورهای اسلامی هستند.

وی، تلاش برای کاهش اقتدار و نفوذ ایران اسلامی در منطقه و جهان، جلوگیری از گسترش مقاومت اسلامی در سراسر کشورها و تشکیل اپوزیسیون و تیم‌های تشکیلاتی برای برخورد با اقتدار اسلامی را تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های دشمنان خواند و گفت: دشمنان از این روش‌ها هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌اند و اکنون راه‌های دیگری را آزمایش می‌کنند که باید در برابر این روش‌ها نیز بصیرت و آمادگی مردم افزایش یابد.

شکرنیا، تبعیت از ولایت‌فقیه و نیز انقلابی بودن مردم را عامل اصلی شکست دشمن در طراحی‌های خود دانست و ابراز داشت: نهم دی‌ماه یکی از روزهایی است که در آن قدرت دینی و احساسات انقلابی مردم غلیان کرده و پیوند ناگسستنی میان مردم، انقلاب و آرمان‌های امام(ره) را بیش از پیش به نمایش گذاشت.

وی، خواستار توجه بیش از پیش ادارات، نهادها و عموم مردم به مقوله بزرگداشت نهم دی‌ماه شد و خاطرنشان کرد: در این روز باید ارزش‌های اسلامی و انقلابی مردم ایران نمایش داده شود و یاس و ناامیدی دشمنان در برابر این ایستادگی را به منصه ظهور گذاریم.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر به بیان نکات و نظرات خود در راستای بهبود خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف در یوم‌الله 9 دی ماه پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار