خبرهای داغ:
ارائه گزارش بسیج سازندگی در خصوص اقتصاد مقاومتی در جلسه شورای اداری شهرستان گرمه
کد خبر: ۸۷۸۸۱۷۱
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج: نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گرمه با حضور امام جمعه شهر درق،سردار مرتضوی ،بسیجیان فعال در عرصه کار افرینی و اقتصاد مقاومتی و مسئولین ادارات شهرستان گرمه در محل فرمانداری گرمه برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه درق به ولایت پذیر و توجه به فرامین رهبری اشاره و تاکید کرد راه جمهوری اسلامی ایران راه انبیائ و اولیا خدا است و لبیک به رهبری لبیک به امام حسین(ع) است.

وی در ادامه از مسئولین خواست که به فکر مردم باشند و به عنوان نماینده دولت گره گشای کار مردم باشند.

سردار مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع)استان خراسان شمالی در سخنانی با بیان اینکه امروز شرایطی که در کشور داریم نوید این را می دهد که انقلاب اسلامی فرایند تکاملی خود را به خوبی گذرانده و در آستانه تمدن سازی قرار گرفته و می توانیم این ادعا را کنیم که تفکر انقلاب با ایجاد هم افزایی و تعامل تمدن بزرگ جهانی اسلامی را رقم بزند.ایشان افزودند:امروز دشمنی که در مقابل این انقلاب قرار دارد تا کنون و در هیچ کجا به  اندازه بزرگی نظام سلطه غرب نبوده امروز تمام دنیا به قدرت این نظام واقفند از این رو به سمت تضعیف بنیان اقصادی کشور رو آورده اند و می خواهند که از این راه به نظام ضربه وارد کنند.سردار مرتضوی گفت:امروز دشمن به دنبال این است که ایران اسلامی نتواند کشور مستقلی باشد.

وی به پتانسیل و توانای شهرستان در ارائه و تولید محصولات و توجه به اقتصاد مقاومتی اشاره و خواستار توجه بیشتر در این ابعاد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه ضمن خیر مقدم خدمت سردار و مسئولین ،از مدیران و مسئولین شهرستان در خصوص اجرای و همکاری برنامه های بسیج تشکر کرد

علی محمدزاده فرماندار در سخنانی با بیان اینکه جانبازان یادگاران دفاع مقدس هستند گفت:امروز اگر این انقلاب پابرجا و استوار است به برکت خون شهدا و همین جانبازان عزیز می باشد.ایشان به شعار اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل که از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)مطرح گردید اشاره و افزود:خوشبختانه نگاه دولت تدبیر و امید به مقوله اشتغال تا کنون نگاه مثبتی بوده از این رو در شهرستان گرمه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری به صورت مستمر برگزار می شود و در این زمین اقدامات خوبی نیز تا کنون صورت گرفته.

محمدزاده محصول سمنو را یکی از مهمترین محصولات این شهرستان عنوان کردو گفت با پیگیری های صورت گرفته توانستیم تولید سمنو را در لیست مشاغل خانگی قرار دهیم.

شایان ذکر است در این نشست کارشناس بسیج سازندگی استان گزارشی از روند برنامه های اقتصاد مقاومتی در جلسه ارائه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها