ماجرای لغو دیدار دوستانه‌ای که کی‌روش اعلام کرد
دیدار دوستانه ایران و ساحل‌عاج در حالی لغو شد که حرف‌وحدیث‌های مختلفی در این باره به گوش می‌رسد.
کد خبر: ۸۷۸۸۱۶۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، یک ماه پیش و دقیقاً 17 آبان‌ماه بود که کارلوس کی‌روش با اشاره به برنامه اردویی تیم ملی در دی ماه سال جاری گفت: «خوشبختانه در ژانویه (دی ماه) در امارات اردویی را برپا و بازی دوستانه‌ای با ساحل عاج برگزار خواهیم کرد».

با این حال وقتی خبر از لغو این دیدار آمد، همه متعجب شدند. مهدی تاج هم روز گذشته در پاسخ به تسنیم از این ماجرا ابراز بی‌اطلاعی کرد، اما گویا این ماجرا چیزی جز واقعیت نبود.

گفته می‌شود شرکتی که قرار بوده این بازی را هماهنگ کند، اعلام کرده این بازی احتمالاً برگزار نخواهد شد و فدراسیون فوتبال هم ریسک نکرده و بازی با مراکش را هماهنگ کرده است. از یک منبع دیگر هم شنیده شده که گویا محدودیت ورزشگاه در شهر دبی باعث لغو این بازی شده که این ماجرا بسیار عجیب است! چراکه دبی پر است از ورزشگاه‌های شیک و مدرنی که راحت می‌توان با پرداخت پول در آنها بازی برگزار کرد. همانطور که قرار است 17 دی‌ماه بازی ایران و مراکش در ورزشگاه العین برگزار شود. این بازی به درخواست مراکشی‌ها برگزار می‌شود و هزینه‌ای روی دست فدراسیون ایران نمی‌گذارد.

گویا مشکل بالاتر از این حرف‌هاست و فدراسیون فوتبال نتوانسته برای برگزاری این بازی خوب بودجه‌ای فراهم کند، وگرنه اگر برگزاری بازی ساحل‌عاج قرار بود با چنین مشکلاتی لغو شود، کارلوس کی‌روش با اطمینان مقابل خبرنگاران برگزاری این بازی را اعلام نمی‌کرد. مشکل مالی یکی از دلایل اصلی لغو این بازی است که شنیده شده بود حتی قرار شده اردوی دبی هم لغو شود، اما فدراسیون هرطور شده می‌خواهد این اردو را برگزار کند تا سرمربی تیم ملی بیشتر از این از لغو اردوها و بازی‌های دوستانه شاکی نشود.
ارسال نظرات