سردار حسینی گفت: بد عهدی های آمریکا بعد از توافق برجام به گونه ای بود که هیچ اعتمادی به آمریکا دیگر وجود نخواهد داشت
کد خبر: ۸۷۸۸۱۱۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم افتتاحیه مسجد امام خامنه ای(مدظله العالی) شهرستان ملکشاهی ضمن تبریک روز دانشجو؛ بیان کرد: دانشگاه مبداء تحولات است و هر چه تحول خوب در کشور صورت می گیرد آغازگرش دانشگاست.

وی با بیان اینکه دانشگاه و حوزه علمیه باید درتعامل باشند ابراز کرد: امروز روز مبارزه با استکبار است و اگر 16 آذر دانشجویان به شهادت رسیدند اکنون ثمره آن در جهان اسلام و کشورهای غیر اسلامی دیده می شود.

سردار سید صادق حسینی؛ از خلق آدم تا روز خاتم مبارزه حق علیه باطل ادامه خواهد داشت، اذعان کرد: دانشجویان با خروشیدن در دفاع از کشور و حریت خود لانه جاسوسی آمریکا که نقشه های شوم در سر داشت تسخیر کردند.

وی با اشاره به اینکه اگر بناست از شرافت و کشورمان دفاع کنیم باید بدانیم که برای پیشرفت کشور هزینه کرد؛ گفت: این عظمت جمهوری اسلامی کتاب افسانه نیست که شب های سرد زمستان بخوانیم و در گرمای روز آن را از یاد ببریم.

سردار سید صادق حسینی ابراز کرد: شاخصه های انقلابی که دانشجویان حاضرند برای آن جان خود را بگذارند پایه و اساس و ارزش های جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام عنوان کرد: اسلام در جهان جاری است اما قرائت تحجر و سکولار در دنیا شنیده می شود و اسلام تحجر همان های هستند که در سوریه فاجعه می سازند و مسلمانان واقعی در عراق و سوریه به جنگ می روند تا جنگ به داخل کشورمان کشیده نشود.

وی با بیان اینکه دشمن شناسی در همه زمان ها لازم است، گفت: اگر چراغ راه نداشته باشیم در راه تاریک زندگی مسیر را نمی یابیم و اکنون هیچ چراغی بهتر از اسلام برای دشمن شناسی وجود ندارد.

سردار حسینی تاکید کرد: آمریکا با داشتن پایگاه اینجریلک در ترکیه باز هم علیه کشور ترکیه کودتا کرد در کشور آلمان که با آمریکا همپیمان هستند باز در اتاق صدر اعظم آلمان دستگاه شنود کار گذاشته اند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران متکی به غرب و شرق نیست اما با مردم سالاری دینی کشور را هدایت می کند.

سردار حسینی اذعان کرد: بد عهدی های آمریکا بعد از توافق برجام به گونه ای بود که هیچ اعتمادی به آمریکا دیگر وجود نخواهد داشت.

وی، تحریم 11 شخصیت حقیقی و حقوقی ایران، تصویب قانون مصوب به ویزا، دستبرد 2 میلیاردی آمریکا به ایران، 8/2 میلیارد دلار از سرمایه ایران به افرادی که در عملیات های تروریستی کشته شدند داده شده، بهانه های حقوق بشری، تحریم به بهانه موشک های قابل حمل کلاهک هسته ای و تاخیر در خرید هواپیما های ایرباس از بد عهدی های بعد از برجام دانست.

در آخر این مراسم از دانشجویان و مسئولینی که در ساخت مسجد شهرستان ملکشاهی و خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی تلاش کردند تقدیر شد.

ارسال نظرات