خبرهای داغ:
یکصدا می گوییم قشر دانشجوی بصیر آماده هرگونه فرمانبری و فعالیت چه در زمینه های علمی همچون از سرگیری مجدد غنی سازی و سایر شاخه های هسته ای و … و چه در زمینه های دفاعی همچون مدافعان حرم زینب کبری(سلام الله علیها) است
کد خبر: ۸۷۸۸۱۱۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حوزه بسیج دانشجویی شهرستان طبس به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو طی بیانیه ای آمادگی فعالیت قشر دانشجوی بصیر در عرصه های علمی و دفاعی را اعلام نمود.

متن بیانیه به شرح زیر است:

 

وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّهٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ /آیه ۶۰ انفال

 درود خداوند بر دانشجویان شهید ۱۶ آذر که در پی حق جویی و عدالت خواهی جان خود را فدا کردند.

 دانشجو به عنوان قشر آگاه جامعه کماکان در رأس تحولات جامعه و انقلاب های علمی، فرهنگی و اجتماعی حضور داشته و اکثر مواقع سکان این جریانات را به دست گرفته است و نشان داده که وجدان بیدار جامعه می باشد. همچنین به جنبش درآمدن فعالیت های دانشجو باعث برجسته شدن این طیف و ایجاد رابطه با دیگر جنبش های اجتماعی در بطن جامعه شده است. در این راستا، در بیشتر موارد با دیدگاهی مستقل، سنگر دانش و آگاهی بخشی و عدالت خواهی را پر کرده و حضور پر شور خود را نمایان ساخته است.

 اکنون در شرایطی که فتنه‌ها از هر سو نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراگرفته و ناحق در صدد حق جلوه دادن خود می‌باشد ما دانشجویان پیرو خط امام و رهبری با بینش عمیق از شرایط حساس کنونی و درک لزوم وحدت و بصیرت برای مقابله با فتنه های رنگارنگ استکبار با مقام معظم رهبری تجدید پیمان می کنیم و بر طبق سخنان مقام عظمای ولایت در جمع بسیجیان جوانشان که فرمودند: "اگر این تمدید، اجرایی و عملیاتی شود، قطعاً نقض برجام است و بدانند جمهوری اسلامی ایران حتماً در مقابل آن واکنش نشان خواهد داد”.

یکصدا می گوییم قشر دانشجوی بصیر آماده هرگونه فرمانبری و فعالیت چه در زمینه های علمی همچون از سرگیری مجدد غنی سازی و سایر شاخه های هسته ای و… وچه در زمینه های دفاعی همچون مدافعان حرم زینب کبری(سلام الله علیها) بوده و منتظر یک اشاره ابروی رهبر عزیزمان می باشیم تا جهت حفظ و صیانت از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی ایران از هیچ خدمتی فروگذار نکنیم و با الگو گرفتن از سالار شهیدان حسین بن علی (ع) در مقابل مستکبران شرق و غرب سر تعظیم فرود نیاوریم.

 

بسیج دانشجویی شهرستان طبس با بزرگداشت روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و امام شهیدان، جامعه دانشگاهی کشور را به همدلی، یکپارچگی و وحدت در سایه سار ولایت فقیه و تلاش برای پیمودن هر چه بیشتر قله های رفیع علم و فناوری توام با تبعیت از علوم اسلامی و ارزش های اخلاقی و دینی دعوت کرده و سربلندی، عزت و پیشرفت ایران اسلامی را از حضرت حق تعالی خواستار است و اعلان می دارد مبارزه با استکبار تا کور شدن چشم فتنه و خشکاندن ریشه ظلم ادامه دارد و بنا بر فرمایشات امام امت حضرت روح الله "تا شرک هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم”.

ارسال نظرات
پر بیننده ها