سومین یادواره شهیدان رنجوری مقدم در مصلای المهدی (عج) شهرستان زابل با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد
کد خبر: ۸۷۸۸۰۹۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کیخا صبح امروز در مراسم سومین یادواره شهیدان رنجوری مقدم که در مصلی المهدی ( عج) شهرستان زابل با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: شهدا به ما قداست این انقلاب را درس دادند و با امضای خونشان علوی درجات ارزش‌های مقدس را به ما یاد دادند.
امام جمعه زابل افزود: شهدا برای این انقلاب از عزیزترین سرمایه خود که جان است بذل کردند و به ندای پیر جماران لبیک گفتند.
وی ادامه داد: ما با حضور در این یادواره‌ها و جلسات که صحبت از شهدا و شهادت است به ندای امام راحل به مثل شهدا لبیک می‌گوییم و این لبیک باید از صمیم دل و از عمق جان باشد و اگر لازم بر بذل جان شد نباید دریغ کنیم.
کیخا گفت: امروزه میدانی سخت‌تر از هشت سال دفاع مقدس وجود دارد و ما در نقطه وسط این میدان حضور داریم و آن عرصه جنگ نرم است.
امام جمعه زابل بیان کرد: در عرصه جنگ نرم منافقینی از درون می‌خواهند انقلاب را از بین ببرند و دشمنانی از بیرون می‌خواهند در تصمیم سازی نفوذ و منافق پروری کنند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند.
وی افزود: وظیفه ما تشکیل اینگونه جلسات و صحبت از شهید و شهادت است چرا که دشمن در خیلی از مکان‌ها من جمله دانشگاه، حوزه علمیه و غیر نفوذ کرده است.
کیخا اضافه کرد: دشمن نفوذ کرده است و امروزه افرادی شهادت این شهدا و اصل نظام را زیر سوال می‌برند، نظامی که بر پایه آیات الهی و روایات است.
وی گفت:  آحاد ملت اسلامی وظیفه دارند که از ارزش‌های این انقلاب دفاع و بر بلندای اندیشه بایستند و چشم شان به آرمان‌هایی باشد که در سینه شهدا بود و برای آنها جان باختند.
امام جمعه زابل ادامه داد: کتاب شهادت را ورق بزنیم و تاریخ انقلاب اسلامی را که تا عاشورا، صدر اسلام و بدو خلقت می‌رسد مطالعه کنیم تا بدانیم در چه مکانی هستیم و چه وظایفی بر دوش ماست .
وی گفت: به برکات نگاه دقیق و بلند ولی فقیه که هدیه ارزشمند خداست این انقلاب و خون شهدا غارت و پایمال نخواهد شد.
وی افزود:  ما انقلاب اسلامی خود را در دل جوانان عراق بردیم و در لفظی بنام الحشد الشعبی یعنی بسیج مردم عراق مشاهده می‌کنیم و در سوریه، یمن و جای جای جهان فکر امام راحل و امام حاضر منتشر می‌شود.
کیخا بیان کرد: ما محتاج به این انقلاب هستیم و انقلاب به ما نیاز ندارد و هویت ما از این انقلاب و خون شهداست.

ارسال نظرات