نماینده شهریار در مجلس تاکید کرد

تکذیب رایزنی آخوندی با نمایندگان مجلس/مدیران رده اول وزارت راه مقصر برخورد قطار هستند

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با تاکید بر این‌که محور اصلی استیضاح وزیر راه و شهرسازی رها کردن طرح مسکن مهر است، گفت: وزیر راه و شهرسازی هیچ رایزنی درباره طرح استیضاح با بنده نداشته است.
کد خبر: ۸۷۸۸۰۸۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد محمودی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود وزیر راه و شهرسازی در رابطه با موضوع استیضاح با نمایندگان امضا کننده این طرح رایزنی را شروع کرده است، اظهار کرد: خیر چنین چیزی صحت ندارد، وزیر راه و شهرسازی نه سراغ ما آماده است و نه ایشان را دیده‌ام.

وی با بیان این‌که موضوع محوری طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی رها کردن طرح مسکن مهر و پروژه‌های عمرانی است،‌تصریح کرد: با تغییر دولت که تعهدات تغییر نمی‌کند، عمده بحث ما این است که چرا طرح مسکن مهر رها شده است. در موضوع برخورد دو قطار مسافری در سمنان نیز مدیران رده اول وزارت راه و شهرسازی مقصرند.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات موجود سیستم کنترل اتوماتیک قطار بارها و بارها اعلام خطای غیرواقعی داشته و باعث عدم اطمینان به آن شده و اعتماد کارکنان راه‌آهن را از خود سلب کرده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تاکید کرد: به همین دلیل بی اعتمادی بعضا برخلاف دستور سیستم اتوماتیک عمل شده که در یک نمونه آن باعث بروز فاجعه‌بار برخورد قطار در سمنان شده است.

محمودی بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی در سایر بخش‌ها از جمله پروژه‌های عمرانی به تعهدات خود عمل نکرده که این مسئله نیز یکی از موارد استیضاح وزیر راه و شهرسازی است.

ارسال نظرات