خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان قم مطرح کرد
مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت: یکی از فعالیت‌های انجمن نمایش این سازمان، اجرای نمایش‌های خیابانی در استان با موضوعات انقلابی است.
کد خبر: ۸۷۸۸۰۸۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمود علامه روشن با اشاره به فعالیت‌های انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های این انجمن اجرای نمایش‌های خیابانی در استان قم با موضوعات انقلابی است.

وی ادامه داد: انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان قم در خصوص موضوعات مورد نیاز جامعه که احساس خلأ در آن می‌شود، نمایش خیابانی اجرا می‌کند، در این راستا نمایش‌های مختلفی نوشته شده و در اماکن پرتردد در شهر قم برگزار می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان قم افزود: انجمن نمایش این سازمان در روز شهادت امام رضا(ع) سه نمایش خیابانی را مسجد جمکران و خیابان‌های اصلی شهر قم اجرا کرد، همچنین این انجمن در دبیرستان‌های شهر و مراسم‌های یادواره شهدا هم اجرای نمایش دارد و این اجراها اثرات خوبی را به دنبال داشته است.

علامه روشن با اشاره به فعالیت‌های انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان قم اظهار کرد: از فعالیت‌های این انجمن می‌توان به تولید شعر درباره موضوعاتی که مورد نیاز جامعه است، اشاره کرد و اعضای انجمن شعر، اشعاری را در خصوص جریان مقاومت، شهدای مدافع حرم و تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب سرودند.

وی ادامه داد: سازمان بسیج هنرمندان استان قم در طول سال برنامه‌های ابلاغی از مرکز را به صورت روتین اجرا می‌کند، اما بیشتر در این سازمان به دنبال اجرای برنامه‌های فراابلاغی هستیم که این برنامه‌ها اثرگذار هستند.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با بیان اینکه اکیپی از بهترین فیلمسازان استان و کشور در سازمان بسیج هنرمندان قم عضو هستند، افزود: این سازمان در خصوص آثار هنرمندان وظیفه‌ای ندارد، اما با توجه به تجهیزات تهیه شده در سازمان برنامه‌هایی اجرا می‌شود.

علامه روشن با اشاره به تولید فیلم در سازمان بسیج هنرمندان استان قم اظهار کرد: در این سازمان یک فیلم 60 ثانیه‌ای با موضوع عفاف و حجاب تولید شده که می‌خواهیم این فیلم را در فضای مجازی به صورت گسترده نشر بدهیم.

وی با بیان اینکه در سازمان بسیج هنرمندان استان قم فعالیت‌هایی همچون برگزاری یادواره شهدا و اردوهای راهیان نور را هم داریم، گفت: هنرمندان بسیجی دغدغه دارند و باید به صورت جهادی در عرصه هنر کار شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها