رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود

وحدت و اجرای عدالت خواسته مردم شهرستان شاهرود است

باقری در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اتفاقات اخیر در سطح استان گفت: ما دنبال وحدت،انسجام و صمیمیت توام با عدالت در همه زمینه ها در سطح استان هستیم.
کد خبر: ۸۷۸۸۰۸۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رمضانعلی باقری در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت جهانی معلولین اظهار کرد: ما باید دین خود را نسبت به معلولین ادا کنیم و در بحث بهسازی محیط شعری و پارک ها و ادارات توفیق داشته باشید و مشکل این عزیزان را به حداقل برسانیم تا مانند ما زندگی عادی خود را داشته باشند.

وی با اشاره به 16 آذر روز دانشجو و گرامیداشت یاد شهدای دانشجو افزود: آرزوی سلامتی و توفیق و پیروزی و بهروزی برای دانشجویان عزیز داریم و تلاش داریم تا خواسته ها و نیازهای آنها را نیز در زمینه های مختلف با همکاری دانشگاه ها برطرف نماییم چرا که انید آینده انقلاب و نظام هستند.

باقری خاطر نشان کرد: با توجه به آمار دانشگاه ها بیش از 40 هزار دانشجو در شاهرود داریم و ما به وجود این عزیزان افتخار می کنیم و تلاش داریم پاسخگوی این عزیزان باشیم و از انتقادات و پیشنهادات این عزیزان استقبال می کنیم و آمادگی داریم تا هر چه در توان داریم به این قشر خدمت کنیم.

وی با اشاره به اختلاف افکنی عده ای در سطح استان و تحرکات مختلف در این زمینه تصریح کرد: ما مطمئن هستیم دست دشمنان در این کار هست و باید وحدت خود را حفظ کنیم چرا که رهبری و نظام بر این امر تاکید دارند و ما تابع بزرگان هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود ادامه داد: کسانی که شعارهایی را مطرح می کنند باید مسئولین استانی این نداها را در گلو خفه کنند و اتحاد را در استان استحکام بخشند و فضای صمیمیت و مودت را در فضا ترویج کنند.

وی تاکید کرد: ما همه به دنبال وحدت و انسجام و صمیمیت توام با عدالت در همه زمینه ها در سطح استان هستیم و فرق نمی کند بین شهرستان های استان و با رعایت مظلومیت ها و محرومیت ها در خواست عدالت هستیم و باید وحدت و اجرای عدالت مورد توجه و تاکید باشند.

باقری با اشاره به موضوع بزرگراه حرم تا حرم بیان کرد: با مسئولین کشوری و استانی مکاتبه و نامه نگاری لازم شده است تا شایعاتی که در خصوص عبور این بزرگراه از فاصله 30 کیلومتری شاهرود بیان می شود پاسخ داده شود و این موضوع در استان و کشور در حال پیگیری مجددانه ماست.

وی با تاکید بر هدف از تملک البرزشرقی حفظ فضای سبز آن بوده است عنوان کرد: 22 هکتار فضای سبز این مجموعه برای شهر ارزشمند بوده و شهرداری و شورای شهر تلاش کرد با خریداری این مجموعه این فضا را حفظ کند و تاکنون 33 میلیارد تومان نیز پرداخت شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره از بین رفتن 1100 اصله درخت در فضای مجموعه البرزشرقی افزود: این موضوع به اطلاع دادستانی رسیده است و تلاش داریم این مجموعه فضای سبز حفظ شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار