مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به همکاری و حمایت شرکت توانیر و انجمن انرژی ایران از این دوره، گفت: در این دوره سه روزه، 10 استاد برجسته رشته برق از دانشگاه های معتبر کشورهای ایران، آمریکا و کانادا مطالب به روز را در زمینه مدیریت مصرف ارائه خواهند داد.
کد خبر: ۸۷۸۸۰۸۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، افشین روشن میلانی در خصوص ضرورت برگزاری این دوره با تاکید بر شعار اقتصاد مقاومتی، افزود: ما نیازمند یافتن روش های برای ممانعت از هدر رفت انرژی و سرمایه گذاری کلان تاسیسات الکتریکی برای استفاده در ساعات محدود می باشیم چراکه هزینه بالای احداث تاسیسات برق فقط برای استفاده چند ساله، در تضاد با حفظ و بقای سرمایه های ملی می باشد.

وی ادامه داد: با برگزاری این دوره به دنبال یافتن راه حل های جدید و انتقال تجربیات جهانی در این زمینه هستیم.

میلانی دیگر اهداف این دوره را ارتقای بهره وری سرمایه گذاری های انجام شده در صنعت برق از طریق اجرای برنامه های مدیریت مصرف، افزایش اثر بخشی برنامه های پاسخگویی بار، ارتقای سطح دانش مدیران صنعت برق در رابطه با برنامه های مدیریت مصرف و ارتباط آن با شبکه های هوشمند، حفاظت از محیط زیست و کاهش آلاینده های جوی و ترویج استفاده از انرژی های پاک، منابع تولید پراکنده، ذخیره سازی انرژی و ... در راستای اجرای موثر برنامه های مدیریت مصرف عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خصوص شرکت کنندگان این دوره گفت: مدرسه مدیریت مصرف انرژی برای مدیران ارشد و مدیران دفاتر مدیریت مصرف شرکت های توزیع و برق منطقه ای کل کشور، مدیران عامل و مدیران انرژی صنایع همکار با شرکت توزیع نیروی برق تبریز و همچنین دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته مهندسی برق برگزار می شود.

دوره بین المللی مدیریت مصرف انرژی 6 تا 8 دی ماه سال جاری در محل دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار می شود.

ارسال نظرات