مجمع مشورتی جوانان استان زنجان با حضور و مشارکت تمامی سلائق سیاسی و اجتماعی استان تشکیل خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۸۰۷۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در نشست صمیمی با جمعی از جوانان حامی دولت در استان از تشکیل مجمع مشورتی جوانان استان زنجان با حضور و مشارکت تمامی سلائق سیاسی و اجتماعی استان خبر داد و گفت: بر اساس نظر مدیریت عالی استان در تشکیل مجمع مشورتی جوانان استان زنجان از توانمندی ها و پتانسیل های فکری و مشورتی تمامی سلائق و تیپ‌های فکری و سیاسی هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان استفاده خواهد شد

سید بیوک موسوی با تاکید بر ضرورت ایجاد تعامل و ارتباط دوسویه بین نسل جوان کشور و مدیران اجرایی، افزود: هرچند ممکن است بدلیل برخی از مشکلات و محدودیت‌های موجود در جامعه، ارتباط با نسل جوان در برخی از دستگاه‌های اجرایی به سرعت اتفاق نیفتد ولی همه مدیران و متولیان حوزه جوانان باید در راستای ایجاد تعامل دوسویه با قشر جوان جامعه تلاش جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید باب جدیدی برای ارتباط مدیران اجرایی با بدنه اجتماعی جامعه باز شده است، تصریح کرد: باید خلاء و فاصله ایجاد شده ما بین نسل جوان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان پُر شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، جوانان را منشاء و عامل اصلی ایجاد نشاط و شادابی در جامعه دانست و اظهار داشت: باور ما اینست که برای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه باید از ظرفیت های نسل جوان استفاده نماییم.

موسوی با تاکید بر ضرورت همراهی و مشارکت جوانان در تمامی حوزه‌ها و عرصه‌های اجتماعی، تصریح داشت: باید با کمک نیروی جوان جامعه از تمامی ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی استان به نحو شایسته‌ای استفاده نمود.

وی افزود: باید ریل‌گذاری صحیحی برای بهره گیری از توان نیروی جوان در مسائل مشورتی استان انجام پذیرد و رفع مشکلات جوانان دغدغه اول مدیران باشد.

گفتنی است در ادامه تعدادی از جوانان به نمایندگی از جمع حاضر به بیان دیدگاه‌ها، انتظارات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

اعلام حمایت جوانان استان از اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و همراهی با مدیریت عالی استان، انتقاد از شکاف بین نسل جوانان و برخی مدیران اجرایی، بیان دغدغه های نسل جوانف مطالبه حضور در مجامع و جلسات تصمیم گیری استان به منظور ارائه دیدگاه‌های جوانان استان و انتقاد از برخی ناملایمات اداری و عدم هماهنگی بین صنعت و دانشگاه از جمله مطالبات و موارد مطرح شده توسط جمع حاضر بود.

ارسال نظرات