سردار علی استاد حسینی گفت: همه مشکلات این کشور و جهان اسلام زیر سر آمریکا است و ما باید هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا بزنیم و تاسف میخوریم برای سخنرانانی که امروز در بعضی دانشگاه ها حضور پیدا میکنند و به جای اینکه بر علیه آمریکا صحبت کنند به تطهیر فتنه گران میپردازند.
کد خبر: ۸۷۸۸۰۷۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج در خصوص روز دانشجو اظهار داشت: روز 16 آذر باید یک روز ضد آمریکایی باشد.

تطهیر فتنه گران خلاف مشی انقلابی روز دانشجو میباشد/باید همه فریادها بر علیه آمریکای جنایتکار باشد 

وی افزود : بعد از کودتای 28 مرداد جوانان و دانشجویانان حزب اللهی(یا خط امام هم میشه گفت) برای مخالفت با ورود نیکسون و سیاست های آمریکا در مقابل شاه قرار گرفتند و سینه های خود را سپر کرده و شهید شدند.

سردار استاد حسینی گفت: 16 آذر اگر روز دانشجو نام گرفت و باید همه فریاد ها بر علیه آمریکای جنایتکار باشد که در طول این سال های متمادی تابه امروز در کشور ما جنایات متعدی را انجام داده است .

وی با ابراز تاسف از اینکه امروز افرادی که در دانشگاه ها و مکان های دیگر در خصوص این روز سخن میگویند، تنها مسئله ای که در مورد آن صحبت نمیشود جنایت های آمریکا است؛ تصریح کرد:روزی که روز مبارزه با آمریکای جنایتکار باید باشد و جنایت های آنها مطرح شود، متاسفانه برای تطهیر فتنه گران و کسانی که دل در گرو آمریکا دارند استفاده می شود و این خلاف مشی انقلابی روز دانشجو میباشد و این مسئله قابل تامل است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)تاکید کرد: ما اعلام میکنیم که روز دانشجو؛ باید روز اعلام جنایت های آمریکا باشد و تاسف میخوریم از یک جناح سیاسی در کشور به جای اینکه بر علیه آمریکا و جنایت های آنها در این روز صحبت کند، برعلیه ارزش ها ی انقلاب، شهدا و تطهیر آمریکایی ها کار میکند که این مسئله از نظر ما منفور است و مورد تایید نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام مشکلات این کشور و جهان اسلام زیر سر آمریکا است و ما باید هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا بزنیم و تاسف میخوریم برای سخنرانانی که امروز در بعضی دانشگاه ها حضور پیدا میکنند و به جای اینکه بر علیه آمریکا صحبت کنند به تطهیر فتنه گران میپردازند که از نظر ما محکوم است و مسئله ای که میتواند مایه وحدت همه امت اسلامی باشد، جنایات آمریکا است که باید متحدانه و یک صدا همه فریاد ها بر سر این جنایتکار کشیده شود.

 
خبرنگار بسیجی: حسن زاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها