فرمانده سپاه کربلا گفت: باید از اسلام و حریم اهل بیت(ع) دفاع کنیم که رزمندگان اسلام با تمام توان در سوریه با جبهه کفر مانند داعش در حال مبارزه هستند.
کد خبر: ۸۷۸۸۰۵۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلا با اشاره به نبرد جبهه حق و باطل در سوریه افزود: باید از اسلام و حریم اهل بیت(ع) دفاع کنیم که رزمندگان اسلام با تمام توان در سوریه با جبهه کفر مانند داعش در حال مبارزه هستند.
سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی در جلسه ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت در دفتر نماینده ولی‌فقیه در مازندران اظهار داشت: بسیج و سپاه پیش از پیروزی انقلاب فعالیت خود را در راستای پیروزی انقلاب داشته و بعد از پیروزی انقلاب، نقش و تاثیر این نهاد پررنگ‌تر و مهم‌تر از گذشته می‌شود.

بابایی تصریح کرد: زمان جنگ تحمیلی ستاد پشتیبانی دفاع مقدس تشکیل شد اما اکنون ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت تشکیل تا با کمک‌های نقدی و غیرنقدی از رزمندگان و مردم مظلوم سوریه حمایت کنیم.

وی گفت: نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در شهرستان به عنوان مسئول و فرماندهان سپاه به عنوان دبیر این ستاد در زمینه فعال سازی گام بردارند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اذعان داشت: مردم مازندران مردمی ولایی و همیشه در صحنه هستند که در این زمینه نیز با کمک‌های خود می‌توانند از لحاظ روحی و معنوی پشتیبان رزمندگان باشند که بیشترین ملزومات مورد در جبهه مقاومت نیاز لباس به ویژه پوشاک گرم و کلاه و دستکش است.

وی با اشاره به استقبال و کمک‌های خوب مردم استان در مراسم اربعین در کربلای معلی گفت: تجربه نشان داد روحیه جانفشانی و جهاد بالاست که با کمک‌های نقدی مردم آماده‌ایم تا در زمینه ساخت و ساز شهرهای سوریه اقدام کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها