به همت حوزه روستایی شهدا مرگنلر سپاه شوط:
درمانگاه جدید الاحداث روستای تازه کند به همت حوزه روستایی شهدا مرگنلر و با حضور استاندار آذربایجان غربی ومسئولین محلی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۷۹۹۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، درمانگاه جدید الاحداث روستای تازه کند به همت حوزه روستایی شهدا مرگنلر و با حضور استاندار آذربایجان غربی ومسئولین محلی افتتاح شد این درمانگاه بیست میلیارد ریال هزینه برداشته و از طریق خیر حاج بهروز حسین زاده تامین اعتبار و ساخته شده است.

ستوان یکم پاسدار علی روحی فرمانده حوزه شهدای مرگنلر گفت: با توجه به بافت متراکم منطقه ساخت این درمانگاه برای خدمات‌رسانی به مردم ضروری بود و این درمانگاه در حال حاضر در بخش‌های داروخانه،پزشک عمومی، دندانپزشکی، مامایی، تنظیم خانواده، تزریقات و پانسمان و نوار قلب خدمات‌رسانی می‌کند. 
 وی با بیان اینکه در فاز دوم این مجموعه خدمات آزمایشگاهی، رادیولوژی و سونو‌گرافی ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: این خدمات با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خیرین در فاز دوم این درمانگاه ارائه می‌شود .

سعادت استاندار آذربایجان غربی نیز با اشاره به اهمیت بهداشت و خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: در درجه اول برای تامین بهداشت و سلامت مردم باید بهداشت را رعایت کنیمکه شامل بهداشت روح و جسم می شود .

وی ضمن قدردانی از خدمات گسترده دانشگاه علوم پزشکی در نقاط مختلف شهرستان اظهار امیدواری کرد: این خدمات بیشتر در نقاط محروم شوط برای مردم باشد .

وی خاطر نشان کرد: اگر این را اصل و اساس برنامه خود قرار دادیم و غذای روزمره ما غذای روح ما هم باشد و برای این که سلامت مردم تامین شود دیگر نیازی به دکترنیست.


ارسال نظرات