خبرهای داغ:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد تبریز، گفت: دانشجو نبض تپنده جامعه بوده و احساس مسئولیتش در قبال عمران، آبادانی و عظمت کشور بیش از دیگر گروه ها و در همه مقاطع محسوس بوده است.
کد خبر: ۸۷۸۷۹۹۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد علیرضا بیگی افزود: از آغاز انقلاب اسلامی همواره دو تفکر در جدال با یکدیگر بوده؛ یکی، ابرقدرت را واقعیت پنداشته، رفاه، استقلال و سعادت جامعه را در گرو معامله با آن می داند و تفکر دیگر این اهداف را در پرتو استقلال و تکیه بر قدرت درونی ملت ایران دانسته و معامله با ابرقدرت را نپذیرفته است.
وی ادامه داد: نظام ستم شاهی در برابر اراده ملت ایران که تکیه بر باورهای درونی و باورهای عاشورایی و حسینی داشته از هم گسست و این نشانگر قدرت درونی و همان قدرت نرم ملت ایران است.
علیرضابیگی اظهار داشت: جهان غرب، ایران را بدون قدرت نرم می خواهد و این در حالی است که قدرت نرم پشتیبان استقلال و عظمت مردم کشور ایران اسلامی است.
وی تاکید کرد: نبابد به لبخند غرب دل بست چراکه در آن صورت برنده غرب است نه ملت ایران، البته این به آن معنی نیست که نباید با جهان ارتباط داشته باشیم بلکه باید ایدئولوژی پویای خود را به جهان بشناسانیم.
این نماینده مجلس با بیان اینکه سناریوی غرب برای منطقه، از بین بردن کشورهای ایران، عربستان، ترکیه و مصر است، بیان داشت:امروز شاهد تغییر در صورت بندی منطقه و برخی کشورها هستیم و نباید از آن غافل باشیم.
وی دانشجویان را افسران جوان خواند و گفت: تعهد و رسالت افسران جوان بیش از پیش سنگین است و باید متعهدانه تر از نسل گذشته به ایفای نقش بپردازند.
ارسال نظرات