خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر از رونمایی 11 جلد مجموعه «فقه و زندگی» خبر داد و گفت: این مراسم با حضور و سخنرانی آیت‌االله سعیدی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۷۹۸۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام محمد مهدی رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگاران از رونمایی 11 جلد از مجموعه «فقه و زندگی» خبر داد و گفت: آیت‌االله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه، از بخش‌های مختلف پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر همچون معاونت پژوهش، معاون سایت و دانشنامه بازدید خواهد داشت و در مراسم رونمایی کتاب‌های تازه منتشر شده این پژوهشکده به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی بیان کرد: در این مراسم از کتاب‌های «احکام صرافی»، «بیمه و تأمین اجتماعی»، «پوشاک»، «آژانس تلفنی»، «آداب و احکام رانندگان»، «سوپرمارکت‌ها»، «میوه و تبار» و «احکام عمومی بازار» رونمایی می‌شود.

معاون روابط عمومی پژوهشکده امر به معروف ابراز کرد: مراسم رونمایی تازه‌های نشر در روز چهارشنبه 17 آذرماه 1395 ساعت 15:30 برگزار می‌شود.

رضوی عنوان داشت: این مراسم در پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر واقع در قم، بلوار معلم، خیابان سیمه، کوچه 12 و پلاک 355 برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها