خبرهای داغ:
رئیس شورای عالی بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی:

معلمان در کنار خانواده ها برای نجات جوانان از خطرات ناجی اند

رئیس شورای عالی بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: در وضعیت کنونی خطرات بر سر راه جوانان وجود دارد و اگر قرار باشد این خطرات را کم کنیم؛ افراد ناجی پس از خانواده معلمان هستند.
کد خبر: ۸۷۸۷۹۷۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد زمانی در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی، اظهار کرد: در روزگاری که اکنون قرار داریم رسالت ما در آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان تربیت نسلی آگاه، روشن، پژوهشگر، اخلاق مدار، بسیجی، خلاق و نو گرا است.

وی با بیان اینکه متغیرهای مداخله گرا در جامعه نسبت به گذشته متفاوت است افزود: در قرآن تقدم تزکیه و تربیت بر تعلیم مشخص و هویدا است و در 5 مورد در قرآن به این موضوع به صورت روشن اشاره شده است.

زمانی عنوان کرد: امروز همه باید حواسمان جمع باشد تا در اهداف پرورش انسان ها موفق باشیم. توفیق در برخی موارد کمتر داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: اضطراب دانش آموزان در موارد مختلف بیشتر در بحث آموزشی است و کمتر به اهداف تربیتی، اقتصادی و فرهنگی توجه شده است.

رئیس شورای عالی بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی ادامه داد: هدف در این مجموعه توسعه انسان در ابعاد مختلف است چرا که انسان تک بعدی دچار مشکل می شود.

وی ابراز داشت: در وضعیت کنونی خطرات بر سر راه جوانان وجود دارد و اگر قرار باشد این خطرات را کم کنیم و دانش آموزان را در مسیر مطلوب سوق دهیم افراد ناجی پس از خانواده معلمان هستند.

زمانی اظهار داشت: اگر قرار باشد ما نسل رشید و بالنده را پرورش دهیم؛ در ابتدا باید رسالت مدنظر را در حد وظایف خود انجام دهیم.

وی ادامه داد: در بحث های علمی، پژوهشی و بحث های نماز در سال جاری اقدامات ارزنده ای انجام شده و خوشبختانه رابطه بین شورا و مجموعه آموزش و پرورش بسیار خوب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها