کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

آخوندی هیچ دستاوردی جز بی کفایتی نداشته است

ابوالفضل نوروزی با انتقاد از ادعاهای آخوندی ابراز داشت: بارها آقای آخوندی با ادعاهایی به فضا سازی دروغین پرداخته‌ است. چنانچه حادثه ریلی سمنان بی کفایتی وزیر را به اثبات رساند که مایه شرمساری است.
کد خبر: ۸۷۸۷۹۳۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۳

ابوالفضل نوروزی کارشناس مسائل اقتصادی و نظریه پرداز حوزه راه و مسکن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه  آخوندی هیچ دستاوردی در دوران وزارتی نداشته است اظهار داشت: حادثه ریلی سمنان بی کفایتی وزیر مربوطه را به اثبات رساند وزیری که هیچ دستاوردی نداشته و تنها مسائلی همچون عدم رسیدگی به مطالبات مردم در حوزه مسکن مهر ،  کترینگ خارجی در قطارها و هزینه‌های میلیاردی که برای خرید هواپیماهای بوئینگ و ایرباس را انجام می‌دهد در کارنامه اش دارد در حالی که از حل مشکلات ریلی که از جمله وسیله های اساسی حمل و نقل قشر وسیعی از مردم کشورمان می‌باشد، غافل شده است که این مساله مایه شرمساری است.

وی با بیان اینکه گزارشاتی که در حوزه راه ارائه می‌شود ادعاهایی توخالی است افزود: آقای آخوندی در ابتدای دوره وزارتی خود اعلام کرد که  راه آهن یکی از افتخارات دولت یازدهم است ولی آنچه واقعیت این افتخارات را نشان می‌دهد نشان از این است که راه آهن مساله شرمساری در دولت یازدهم شده است . هنوز حادثه ریلی دو سال پیش از یاد نرفته است که دوباره حادثه ریلی اتفاق افتاد و موجب شد تا تعدادی از هموطنان را به علت غفلت برخی  مسوولان از دست بدهیم.

نوروزی خاطر نشان کرد: مردم دیگر با بهانه‌های واهی و پیش پا افتاده نمی‌توانند از مطالبات خود دست بردارند. در تمام دنیا با وجود تکنولوژی مدرنی که در خطوط ریلی و راه آهن وجود دارد جلوگیری از برخورد دو قطار مساله‌ای حاشیه ای و پیش پا افتاده تلقی می شود . در حالیکه حادثه ریلی سمنان- مشهد برای کشورمان در دنیا تمسخرآمیز شده و موجب این شد تا تمام دنیا متوجه این بی‌کفایتی در حوزه مدیریت خطوط ریلی شوند تا این شرمساری توسط دولت یازدهم رخ نشان دهد. در حال حاضر همه دنیا این سوال را از کشورمان می‎پرسند که چگونه مسوولان نتوانستند این همه تکنولوژی و سامانه های مختلف در حوزه ریلی را بکارگیری کنند که این مایه شرمساری است.

این کارشناس مسائل اقتصادی با انتقاد از ادعاهای دروغین آقای آخوندی ابراز داشت: در مبحث خطوط ریلی دو روش سنتی و نرم افزاری برای هدایت رام‌های قطار در مسیر  ریلی در نظر گرفته شده  است؛ در خطوط ریلی مشهد هر دو روش سنتی و نرم افزاری بکار گرفته شده که بارها  آخوندی با ادعاهایی به فضا سازی دروغین در خصوص این نرم افزارها پرداخته بود. 

نوروزی در خاتمه افزود: آخوندی  در حادثه ریلی دو سال پیش ادعا کرد که هنوز سامانه‌ها راه اندازی نشده و مقصر را عدم نصب بهینه و عدم بکارگیری سامانه‌ها معرفی کرد در حالیکه وزیر راه در مورد حادثه ریلی اخیر با توجه به اینکه سامانه نرم افزاری توسط خودش راه اندازی شده است نمی‌تواند مقصر را سامانه معرفی کند و این بار، نصب بد و راه اندازی ناموفق را مقصر حادثه دانسته تا بدین وسیله خود را از این بی کفایتی تبرئه کند.

ارسال نظرات