خبرهای داغ:
مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم:
مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم گفت: شهدای مدافع حرم بر گردن تمام مردم حق دارند و مدیون این شهدا هستیم.
کد خبر: ۸۷۸۷۸۸۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه شریفی‌دوست در یادواره شهدای مدافع حرم که عصر دوشنبه در سالن آمفی تئاتر شهید آخوندی در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد، با اشاره به جایگاه شهدای مدافع حرم اظهار کرد: دانشگاه صنعتی قم توفیق میزبانی جمعی از خانواده‌های این شهدا را یافته است و شهدای مدافع حرم بر گردن تمام مردم حق دارند.

وی ادامه داد: ما مدیون شهدای مدافع حرم هستیم و باید قدردان این شهدا باشیم و ارزش کار والای شهدای مدافع حرم را بدانیم. از جمله شهدای مدافع حرم می‌توان به شهید هادی ذوالفقاری اشاره کرد که این شهید ویژگی‌های خاصی داشت.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم افزود: شهدای مدافع حرم همچون شهید ذوالفقاری شیفته مقام معظم رهبری بودند و باید سعی کنیم که راه این شهدا را بشناسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که در راه شهیدان مدافع حرم و اهداف آن‌ها حرکت کنیم و سعی کنیم که یاد و خاطره این شهدا را در جامعه گرامی بداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها