جانشین فرمانده سپاه کربلا:

عمل انقلابی افتخاری برای خدمتگزاران نظام است

جانشین فرمانده سپاه کربلا، انقلابی عمل کردن را افتخاری برای ملت دانست و اظهار کرد: همه خدمت‌گزاران این نظام باید به تأسی از امام راحل و رهبری و شهدای کشور که از مصادیق انقلاب بودند انقلابی نیز عمل کنند.
کد خبر: ۸۷۸۷۸۵۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سزهنگ پاسدار حسین محمدرضایی در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه ناحیه چالوس که در سالن شهید آوینی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه در حال حاضر نظام سلطه با تمام قوا به مصاف نظام انقلاب اسلامی ایران آمد، اظهار کرد: امروز دشمنان و مخالفان این نظام با توجه به موقعیت‌هایی که به‌واسطه انقلاب از دست دادند با چنگ و دندان تلاش می‌کنند که نظام انقلاب اسلامی از بین برود.

وی با تأکید بر اینکه دشمن می‌داند اگر این نظام نفودش را گسترش دهد چیزی به‌نام نظام سلطه نمی‌ماند، تصریح کرد: با توجه  به اینکه دشمن موقعیتی که از قبل داشت را دیگر ندارد و رجز‌خوانی گذشته را از دست داد که همه به‌واسطه انقلاب اسلامی است که در منطقه جایگاهی ندارند.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه مخالفان تلاش دارند به‌خاطر مزیت‌های این منطقه خود را در این منطقه نگاه دارند، خاطرنشان کرد: چون دشمن به این جمع‌بندی رسیدند که انقلاب اسلامی دارد ما را از بین می‌برد ما هم نباید بگذاریم این انقلاب بماند.

این مسؤول با اشاره به اینکه دشمنان تمام بضاعت خود را به‌کار گرفتند تا انقلاب را از بین ببرند، بیان کرد: در این برهه حساس رهبری گفتمان انقلابی‌گری را مطرح می‌کند تا به این‌وسیله برای مقابله با این چالش‌هایی که فراروی ما قرار گرفته است تدابیری اتخاذ کند.

محمدرضایی با تأکید بر اینکه رهبری، انقلاب را امری مستمر و دائمی خوانده و آن را به‌معنای دگرگونی دانست، افزود: انقلاب اسلامی هنوز کار زیادی هم در داخل مملکت و هم در خارج از آن دارد.

وی ساختن جامعه اسلامی را از برنامه‌های اصلی داخل کشور عنوان کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی درصدد است تا این نظام الگویی برای مردم دنیا شود و با این روش زندگی سعادت‌مندانه‌ای داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه مأموریت انقلاب اسلامی باید در دنیا رسالت خود را انجام دهد و عالم‌گیر و تمدن‌ساز شود، تأکید کرد: این انقلاب باید همچنان زنده بماند و در این مرحله خاص با مشکل روبه‌رو نشود و باید افرادی باشند که این تفکر انقلابی را داشته و از این انقلاب پاسداری کنند.

این مسؤول با انقلابی عمل کردن را افتخاری برای ملت ما دانست و اظهار کرد: همه خدمت‌گزاران این نظام باید به تأسی از امام راحل و رهبری و شهدای کشور که از مصادیق انقلاب بودند انقلابی نیز عمل کنند.

محمد‌رضایی با بیان اینکه رشد فزاینده کشور به‌دلیل این تفکری است که ملت ما به آن باور دارند، خاطر‌نشان کرد: از تأکیدات رهبری این است که انقلاب باید زنده بماند و این امر با استفاده از تفکر انقلابی‌گری ممکن می‌شود.

وی در ادامه به شرایطی که برای انقلابی‌گری می‌توان در نظر گرفت اشاره کرد و گفت: هر کسی نمی‌تواند ادعای انقلابی بودن کند بلکه عمل و فرد مدعی انقلابی‌گری باید دارای شاخص‌های ویژه‌ای باشد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه از گفتمان انقلابی گری نمی‌توان تعریف جامعی در نظر گرفت، تصریح کرد: مسأله انقلابی‌گری تابع اصول ثابت و متغیری است که متناسب با شرایط و زمان و مکان فرق می‌کند.

این مسؤول یکی از اصول و مبانی انقلابی‌گری را تطبیق رفتار خود بر اصول مبتنی بر دین نامید و اظهار کرد: فرد انقلابی انسانی دین‌مدار و دین‌محور بوده و هدفش تنها کار کردن برای رضای خدا است.

محمد‌رضایی با اشاره به اینکه انسان دین‌مدار در این میدان سخت اگر مورد ملامت و سرزنش قرار بگیرد صحنه را ترک نکرده و نگران نمی‌شود، یادآور شد: در فرد انقلابی دلسردی وجود ندارد زیرا تنها خدا را در تمام اعمال خود در نظر دارد.

وی با تأکید بر اینکه امروز در شرایطی که دشمن قصد دین‌زدایی دارد تلاش فرد انقلابی در این حوزه بیشتر است، بیان کرد: مشکل اصلی دشمن بر سر این جریان است که در زیر لوای دین هستیم و تمام بازی‌ها و نقشه‌های آنها بهانه است زیرا از دینی که به‌واسطه انقلاب اسلامی در میان مردم جایگاه خود را پیدا کرده است می‌ترسند.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه دشمن از ماهیت انقلاب ما می‌ترسد و نقطه قوت ما را می‌داند، خاطر‌نشان کرد: امروز دشمنان به‌صورت تدریجی و به‌آرامی در حال جدا کردن ما از دین هستند.

این مسؤول با تأکید بر اینکه از دیگر عوامل انقلابی‌گری اصول مبتنی بر عقل است، خاطر‌نشان کرد: انسان انقلابی از روی احساس تصمیم نمی‌گیرد و مناسب با اصول عقلی حرکت می‌کند زیرا عقل می‌گوید باید همواره در برابر دشمن ایستادگی کرد و با شناسایی وی در برابرش ایستاد تا ما را وادار به شکست نکند.

محمد‌رضایی دشمن‌شناسی و بصیرت را که ریشه در سیره بزرگان دین ما و ائمه دارد را مهم خواند و اظهار کرد: این سیره باید الگو شود تا در برابر دشمن نخوابید زیرا دشمن همواره بیدار است.

وی با بیان اینکه برای رفتار انقلابی علاوه بر توجه به اصول دینی باید دانست که امروز دشمن بزرگی داریم، ادامه داد: انقلاب اسلامی به‌جهت عظمتی که دارد دشمن مقابلش هم توانمند است اما نباید غفلت کرده و به دشمن اعتماد کرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه دشمن بر سر ادعای دوستی خود صادق نیست، گفت: تا وقتی هویت، استقلال و انقلاب ما را نگیرد قصد دارد تا ما را از دین و اهل بیت جدا کند و تا تحقق این امر دست از معامله بر نمی‌دارد.

این مسؤول به شناخت شیوه دشمنی دشمن تأکید کرد و افزود: باید دانست که دشمن همواره در کمین است و یک‌روز جنگ، یک‌روز تحریم و امروز از راه نفوذ قصد پیاده کردن نقشه‌های خود را دارد.

محمد‌رضایی با تأکید بر اینکه نباید انتظار داشت دشمن مشکل ما را حل کند زیرا در سابقه تاریخی آنها انواع دشمنی‌های آنها مشهود است، افزود: امروز که 10 سال تحریم‌ها را با وجود توافق تمدید کردند، این یعنی نمی‌توان به‌دشمن دل بست و دشمن از اینکه می‌بیند ایران کشوری الگو شده است از گسترش این انقلاب نگران هستند.

وی با اشاره به اینکه استراتژی دشمن بر این است که سربازان از جغرافیای آن کشور بگذرند و وارد آن کشور شوند، اظهار کرد: دشمنان برای اشغال کشور حتی قصد دارند کالاهای خود را از کشور عبور دهند تا از این راه باب ارتباط با ما را باز کرده و سبک زندگی مردم را تغییر دهند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه این بصیرت و آگاهی باید در جامعه تسری پیدا کند، افزود: نباید کاری کرد تا دشمن به‌خود اجازه ندهد این مملکت را جولانگاه خود قرار دهد.

محمد‌رضایی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت داخل مملکت استفاده کرده و مشکلات را برطرف کرد، گفت: این ملت تا رسیدن به آرمان اصلی خود هرگز از تفکر انقلابی‌گری دست بر نمی‌دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها