مسابقات ورزشی دانشجویی کار خود را از امروز سه‌شنبه در سالن ورزشی سرپوشیده شهرداری ساری آغاز می‌کند و آئین افتتاحیه همزمان با روز دانشجو با حضور 18 تیم از دانشگاه‌های مازندران دنبال می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۷۸۲۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس هیأت ورزش دانشگاه‌های مازندران با اعلام اینکه هر تیم در این دوره از مسابقات از 14 نفر متشکل از 12 بازیکن، یک مربی و یک سرپرست هستند، تصریح کرد: این دوره از مسابقات به مدت 6 روز در مرکز مازندران دنبال می‌شود.

حسین ذبیحی اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال دانشجویان دانشگاه‌های استان مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات دانشجویی کار خود را از فردا سه‌شنبه در سالن ورزشی سرپوشیده شهرداری ساری آغاز می‌کند و آئین افتتاحیه همزمان با روز دانشجو با حضور 18 تیم از دانشگاه‌های مازندران دنبال می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: تیم برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی فوتسال دانشجویان دانشگاه‌های کشور راه می‌یابد به سه تیم برتر جوایز اختصاص می‌یابد.

ذبیحی با بیان اینکه رقابت در میادین ورزشی و قهرمانی موجب رشد و ارتقا کمی و کیفی دانشجویان می‌شود، خاطرنشان کرد: برای دانشجویان که آینده کشور به دست آنها از بسیار ورزش توصیه شده است.

رئیس هیأت ورزش دانشگاه‌های مازندران اظهار کرد: فوتبال و فوتسال در استان مازندران از جایگاه مطلوبی برخوردار است و تیم‌های مختلف در سطح لیگ برتر، دسته یک و دسته دوم برای استان توپ می‌زنند هر چند عدم وجود تیم لیگ برتری فوتبال از مازندران با توجه به بازیکنان مطرح زیبنده نیست.

این مسؤول با اشاره به کار بیشتر بر روی ورزش پایه دانش‌آموزان و دانشجویان، بیان کرد: با تربیت چهره‌های جدید ورزشی سعی داریم تا این خلأ در آینده پوشیده شود زیرا رسالت ورزش قهرمانی در دانشگاه‌ها جز این نیست.

ذبیحی بیان کرد: معرفی هیأت ورزش دانشگاه‌ها و تعامل با مراکز علمی، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، شرکت در مسابقات مختلف و متعدد کشوری، برگزاری مسابقات کارکنان و دانشجویان در استان، تشکیل تشکل قهرمانان ملی و المپیکی دانشگاهی، کسب رتبه سوم کشوری هیأت در جایگاه و فعالیت‌ها، ایجاد درآمدزایی از راه‌های مختلف برای صرف ورزش دانشجویی، ارتباط صمیمی هیأت با اداره‌کل ورزش جوانان و تعامل دوسویه و ارتقای جایگاه ورزش قهرمانی دانشجویان مازندران بخشی از فعالیت‌ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها