خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی کشور:

نقد منصفانه عملکرد دولت‌ها در دانشگاه‌ها/مسئولان اعمال سلیقه را کنار گذارند

گودرزی گفت: نقد منصفانه عملکرد دولت‌ها در دانشگاه‌های کشور عملیاتی می‌شود و مسئولان نیز باید در برگزاری مناظره‌های دانشجویی اعمال سلیقه را کنار گذارند.
کد خبر: ۸۷۸۷۷۸۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

داود گودرزی  با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج دانشجویی کشور در برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها اظهار داشت: این موضوع در دستور کار قرار داشته و در حال پیگیری است به طوری که بخشی این ترم و بخشی ترم بعد انجام می‌گیرد.

وی افزود:با توجه به انتخابات پیش رو، نقد منصفانه عملکرد دولت‌ها در قالب مناظره، کرسی آزاد اندیشی و پرسش و پاسخ دانشجویی دنبال می‌شود تا علاوه بر ایجاد نشاط خوب سیاسی در دانشگاه‌ها،شفاف‌سازی مناسب از عملکرد تمام دولت‌ها پس از جنگ داشته باشیم.

گودرزی بیان کرد: معتقدیم که فضای دانشگاه باید فضای باز برای صحبت و گفت‌وگو کردن باشد و ایجاد نشاط سیاسی برای کل جامعه به ویژه دانشگاه‌ها را مدنظر قرار داده و این را به عنوان یک کار کرد اصلی، می‌بینیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: درخواست ما از مسئولان این است، در برگزاری نشاط سیاسی و مناظره‌ها در دانشگاه‌ها کمک کرده و اعمال سلیقه‌ها را کنار گذاشته و اجازه دهند تشکیل‌های دانشجویی، اساتید و دانشجویان در موضوعات مختلف که به سرنوشت کشور مرتبط است با بتوانند حرف بزنند، مناظره و گفت‌وگو کننند.

وی تصریح کرد: احساس ما این است که اگر منصفانه، عالمانه و دلسوزانه تمام مسئولان در همه دوره‌ها نقد شوند مردم خیلی بهتر می‌توانند انتخاب کنند.

گودرزی افزود: اگر فردی هشت و یا چهار سال کسی شعار داده و امکانات کشور را نیز در اختیار داشته این حق مردم است که متوجه شوند برای فرهنگ، اقتصاد، اشتغال‌آفرینی و رفع مشکلات اقتصادی چه کرده‌اند.

مسئول بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه در این نهاد مقدس، با یک کار کارشناسی و کار آماری خوب به دنبال این هستیم نقد منصفانه از مسئولان صورت گیرد گفت: در این زمینه اصل و محور نیز دانشجویان هستند که باید کارنامه 37 سال گذشته را با مراجعه به سایت‌های رسمی موجود بازخوانی و با تعریف گفتمان انقلابی دولت‌ها و مسئولان را محک زده و یا نقد کنند تا فضای روشنگری خوبی در جامعه ایجاد شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها