خبرهای داغ:
مسؤول بسیج دانشجویی فارس:

جنبه استکبارستیزی 16 آذر نباید فراموش شود

مسؤول بسیج دانشجویی استان فارس گفت: جنبه استکبارستیزی 16 آذرماه نباید به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۸۷۸۷۷۶۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴

اسماعیل قزل‌سفلی اظهار داشت: شوربختانه امروز در آیین‌های گرامیداشت روز دانشجو، کمتر به جنبه استکبارستیزی این روز پرداخته می‌شود.

وی افزود: نگاه جامعه دانشجویی به مسائل باید همان نگاه امام راحل و رهبری باشد و اگر اعتقاد داریم که دانشگاه محور تمام تحولات است، نیازمند نگاهی ژرف‌تر به دانشجو و دانشگاه هستیم.

این مقام مسؤول ادامه داد: دانشجویان به‌عنوان نیروهای پیشرو کشور در دهه چهارم انقلاب، وظیفه سنگین‌تری را به بر دوش دارند و برای پیشبرد اهداف انقلاب نیاز به روحیه جهادی دوچندان است.

قزل‌سفلی درباره 16 آذر و روز دانشجو گفت: به این روز از دو جنبه می‌توان نگاه کرد؛ یکی از جنبه گرامیداشت این روز با برگزاری آیین‌ها که در جای خود به‌جا و لازم است.

وی افزود: جنبه دوم 16 آذر پررنگ کردن روحیه استکبارستیزی این روز که گاهی در میان برگزاری آیین‌ها کم‌رنگ می‌شود و این برای جوانان انقلابی ناخوشایند است.

مسؤول بسیج دانشجویی استان فارس گفت: این روز در اعتراض به حضور معاون رئیس‌جمهور آمریکا در ایران شکل گرفت و در واقع تلاشی بود برای مقابله با خوی مستکبرانه و تمامیت‌خواه آمریکا و این جنبه نباید ضعیف شود.

قزل‌سفلی اظهار داشت: آنچه باعث ماندگاری 16 آذر می‌شود، تقویت آرمان استکبارستیزی است و مسؤولان دانشگاه‌ها در برگزاری آیین‌های ویژه این روز، باید به این مهم توجه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها