خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: اراده دشمنان انقلاب اسلامی بر این قرار گرفته که تا آنجا که می توانند هر مسیری را که منجر به تقویت ایران می شود مسدود کنند.
کد خبر: ۸۷۸۷۷۵۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
 سرهنگ پاسدار کوشکی در جمع عشایر استان و کارکنان اداره کل مخابرات فارس با تاکید بر اینکه امروز کشورمان در موقعیت بالندگی و سرافرازی قرار دارد، گفت: کشور در موقعیتی است که دشمنان نسبت به آن حسد می ورزند و دوستان به آن غبطه می خورند، اگر امروز تمام تلاش نظام سلطه بر محور لطمه زدن به ایران متمرکز شده دلیل آن موقعیت قدرتمند کشور است.

وی با بیان اینکه بسیج عصاره ملت است، گفت: بسیجیان کسانی هستند که حاضرند بدون کمترین بهره مندی جانفشانی کنند تا اسلام عزیز و کشور پایدار بمانند، اگر بسیجیان در دفاع مقدس نبودند در جنگ دچار حادثه می شدیم، در حوادث مختلف دوران انقلاب مردم در قالب بسیج وارد صحنه شدند، حوادث هر جا سخت شد بسیج این تهدیدات دشمنان را پس زد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با تاکید بر اینکه مسائل فرهنگ و اقتصاد باید داخل کشور حل بشوند، گفت: اگر این مسائل حل بشوند مردم احساس آرامش می کنند.

وی افزود: زمانی می توانیم مسائل و مشکلات را حل کنیم و موفق بشویم که چند شاخصه مهم را داشته باشیم وگرنه هر جا باشیم به ملت و دین خدا ظلم می شود، اگر کسی شاخصه های تدین و روحیه جهادی را نداشته باشد به فکر مردم هم نیست.

سرهنگ پاسدار کوشکی در تشریح خصوصیات بسیجی و شاخصه های لازم برای حرکت در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی گفت: اولین خصوصیت اعتقاد عمیق به اسلام است، اعتقاد به اینکه اسلام قدرت حل مسائل و مشکلات را دارد و نباید از کفار پیروی کنیم، دومین خصوصیت این است که اگر وعده می دهیم به آن عمل کنیم.

وی ادامه داد: سومین خصوصیت این است که شعار و عمل باید یکی باشند، و چهارمین خصوصیت هم مبارزه با فساد و اشرافیگری است، افرادی دچار فساد می شوند که از دین خدا بهره ای نبرده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خاطرنشان کرد: پنجمین خصوصیت مدیریت جهادی و انقلابی است که برای نظام اسلامی کارآمدی ایجاد می کند و اوج آن را در دفاع مقدس دیده ام و ششمین خصوصیت هم تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی است.

وی تاکید کرد: اراده دشمنان انقلاب اسلامی بر این قرار گرفته که تا آنجا که می توانند هر مسیری را که منجر به تقویت ایران می شود مسدود کنند، امروز در میدان جنگ قرار داریم.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه شعار امسال بسیج " بسیج، انقلابی و خدمتگذار " انتخاب شده است، گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی و مراسم اربعین نشاند‌دهندۀ آمادگی ایشان برای دفاع از دین و کشورشان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با اشاره به حماسه آفرینی عشایر در عرصه های دفاع از کشور و انقلاب اسلامی گفت: در ابتدای دفاع مقدس اولین گروه هایی که به عرصه مقابله با دشمنان وارد شدند عشایر بودند، در طول تاریخ ایران چه قبل و چه بعد از اسلام عشایر یکی از پایه های اصلی تشکیل دهنده جمعیت کشور بوده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها