خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان گفت:شهدا حقیقت واقعی هستند که با نثار خون پاک خود راه سعادت ورستگاری را روشن نمودندو با ولایتمداری به ندای امام حسین(ع)و امام خمینی (ره)لبیک گفتند.
کد خبر: ۸۷۸۷۷۳۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،مراسم یادواره شهدا و۷شهید پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی منطقه کهباد هندیجان شب دوشنبه با حضور امام جمعه،فرماندار،فرمانده ناحیه سپاه ،خانواده های معظم شهدا وایثارگران ،بسیجیان حوزه ها و پایگاه های مقاومت ،پرسنل پاسدار ناحیه و مردم شهرستان در مسجدامام علی (ع) الامام منطقه کهباد هندیجان برگزارشد. 

حجت الاسلام والمسلمین احمد ساری اصل در مراسم یادواره شهدا اظهار کرد:شهدا با لبیک گویان به هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع)در مقابل دشمنان اسلام واهل بیت(ع) ایستادگی نمودند تا به فیض عظیم شهادت رسیدند.

وی افزود:شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای منطقه کهباد هندیجان با معرفت و بصیرت راه قله های افتخار را طی نمودند.

وی بابیان مشکلات ایثارگران ورزمندگان هشت سال دفاع مقدس هندیجان گفت:بعضی از ایثارگران یا فرزندان ایثارگر و بسیجیان وقتی به ادارات مراجعه می کنند برای اشتغال با بی مهری و کم محلی مواجه می شوند که یک مشکل مهمی است که می بایست حل شود.

ساری اصل امام جمعه هندیجان عنوان کرد:شهدا فرهنگ شهید وشهادت را احیاء نموده واز تمام هستی خود درراه دفاع از کشور گذشت نمودند.

وی بااشاره به فتنه های شیطان بزرگ آمریکا در تحریم ها بیان کرد:به فرمایش امام راحل و رهبر انقلاب به آمریکا این شیطان بزرگ نمی شود اعتماد کرد یک واقعیت است چرا که پایبندبه تعهدات خوددر برجام نیستند و تحریم ها را افزایش داده اند که ملت قهرمان ایران از این تحریم ها ترسی ندارند و با پیروی از امر رهبر انقلاب همچنان مقتدرانه در مقابل آمریکا ایستاده اند. 

در حاشیه مراسم یادواره شهدا فرماندار هندیجان بطور خلاصه از خاطرات همرزم خود شهید هنرمند اژدری گفت و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ساداتی رییس سازمان تبلیغات اسلامی از رشادت ها ، ایثار وموقعیت شناسی شهدا سخن گفت ودر پایان مراسم از خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان منطقه کهبادبا اهداءشاخه های گل تقدیرو تشکر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها