خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه های مراغه:

روحیه استکبار ستیزی در بین دانشجویان وجود دارد‎

استاد حوزه و دانشگاه های مراغه در همایش روز دانشجو دانشکده علوم قرآنی این شهرستان، گفت: روحیه استکبار ستیزی و فرهنگ اسلامی در بین دانشجویان و نسل جوان جامعه وجود دارد.
کد خبر: ۸۷۸۷۶۶۷
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید محمدی راد افزود: تا زمانی که دشمنی های امریکا و استکبار جهانی با نظام اسلامی ادامه دارد، روحیه استکبار ستیزی در بین جوانان و آحاد ملت ایران وجود خواهد داشت.
وی ادامه داد: مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر توطئه های دشمنان به ویژه در مقابل مزدوران منطقه ای آن ها بیش از پیش تقویت شده است.
حجت الاسلام محمدی راد تاکید کرد: دانشجویان به عنوان پرچم داران نسل جوان جامعه اسلامی در سنگر علم و فرهنگ، فرهنگ ایستادگی را در برابر استکبار آموخته و آن را به کار بسته اند.
وی اظهار داشت: امروز نیز نباید شعله های فرهنگ بیداری و استکبار ستیزی در برابر امریکا و نظام سلطه خاموش شود چراکه هنوز دشمنی های آن ها را در برابر ملت ایران از یاد نبرده ایم.

استاد دانشگاه های مراغه با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف، گفت: وقف به عنوان فرهنگی جاری و اسلامی، نقش مهمی در ترویج فرهنگ ناب قرآنی در جهت رفع دغدغه ها و مشکلات جامعه دارد.

وی خاطرنشان کرد: آثار معنوی وقف در دنیا و آخرت آثاری ماندگار برای واقفان خیراندیش بوده است.

در این همایش از دانشجویان نمونه این دانشکده در مسابقات فرهنگی و علمی و نیز دانشجویان جهادگر تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها