ادعای صدای آمریکا در تفسیر غلط از برجام
وقتی که آن‌ها فقط در موضوع هسته‌ای مذاکره کرده بودند حالا چه‌طور انتظار دارد یک تحریمی که ربطی به این بحث نداشته برطرف شود یا تمدید نشود.
کد خبر: ۸۷۸۷۶۳۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲
خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

مسئله توجیه نقض برجام در شبکه های ماهواره ای در حال تبدیل شدن به یک رویه است و جریان سازی حول این مسئله یادآور همان انتقادهایی است که از سوی جریان های دلسوز نظام که در ایام مذاکرات هسته ای افراطی خوانده می شدند، مطرح می شد.
شبکه های ماهواره ای در تلاشند تا تفسیر مخاطبان خود را از نحوه نقض برجام توسط آمریکایی ها تغییر بدهند و به گزاره مطلوبشان نزدیک نمایند.
کارشناس شبکه ماهواره ای صدای آمریکا در این خصوص عنوان می کند:

به نظر می‌رسد یک برداشت و تفسیری متفاوت با آن چیزی که در آمریکا وجود دارد، در ایران وجود دارد. اعضای کنگره آمریکا و مقامات آمریکایی قبل از این تصمیم و بعدش گفته بودند که تمدید تحریم‌ها اساساً موضوعی متفاوت با بحث‌ مذاکرات هسته‌ای است. این قانون اساساً در سال 1996 تصویب شده و حالا دارد تمدید می‌شود.وقتی که آن‌ها فقط در موضوع هسته‌ای مذاکره کرده بودند حالا چه‌طور انتظار دارد یک تحریمی که ربطی به این بحث نداشته برطرف شود یا تمدید نشود.کریس‌کنت سناتور دموکرات دلاور گفته که هیچ اعتراضی از سوی متحدان کلیدی آمریکا دریافت نکرده‌اند و همچنین آقای کنت گفته که می‌دانستیم واکنش ایران شدید‌ خواهد بود لذا پیش‌بینی کرده که گفت‌و‌گوی سختی بین آقای ظریف و کری در خواهد گرفت.


ارسال نظرات