مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی استان زنجان:

انسان باید درمقابل با پدر ومادروبزرگان با محبت ومهربانیت برخورد كند

انسان باید درمقابل با پدر ومادروبزرگان با محبت ومهربانیت برخورد كند واحترام آنان را حفظ نموده زیرا هیچ كس به اندازه پدر ومادر بر گردن فرزند حق ندارند.
کد خبر: ۸۷۸۷۶۲۸
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی استان زنجان در جلسه اخلاق در جمع کارکنان تیپ گفت : در مقابل امریكا و دشمنان این انقلاب محكم واستوار باشید وبا آنان مقتدرانه برخورد كنید ولازمه این امر توكل وایمان به خداوند متعال می باشد ، زیرا با توكل بر خداوند می تواند بر حیله دشمنان غلبه كرد وپیروز میدان بود

حجت الاسلام نجفی افزود: انسان باید درمقابل با پدر ومادروبزرگان با محبت ومهربانیت برخورد كند واحترام آنان را حفظ نموده زیرا هیچ كس به اندازه پدر ومادر بر گردن فرزند حق ندارند.

وی اظهار داشت: برای انجام این دوعمل باید توكل برخداوند داشته، زیرا اگر مهر وایمان پروردگار در قلب آدمی نباشد نمی تواند این اعمال را انجام دهد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی استان زنجان خاطر نشان کرد: انسان در میان خوف و رجاء زندگی می كند و با امید به نعمتهای سرشار خداوندی و با اجرای قوانین اسلامی نگاه به آینده و با انرژی تمام بتوانند تلاش نمایند و با ترس از اهمال و كم كاری و تخلف، بتوانند ایرانی اسلامی و آباد درست نمایند. و انسانهای بزرگ با تلاش و كوشش فراوان در دوره نوجوانی و جوانی توانسته اند به جایی برسند و همت بلند آنان بوده كه توانسته اند خدماتی را به اسلام عزیز ارائه دهند و هیچ كس از ركود و سستی كاری پیش نبرده و برای خود ذخیره ای نساخته و توشه ای نیندوخته است .

ارسال نظرات