خبرهای داغ:
آیت الله نوری همدانی:

مسئولان در برابر بدعهدی آمریکا به سرعت اقدام عملی انجام دهند

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با محکوم کردن شدید مصوبه اخیر کنگره آمریکا گفت: به بیان کارشناسان و صاحبنظران این مصوبه نقض برجام بوده و توقع ما از مسئولان این است که در برابر این بدعهدی و عمل زشت به سرعت اقدام عملی انجام دهند.
کد خبر: ۸۷۸۷۵۷۶
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، وی روز دوشنبه در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم اظهار داشت: البته باید بدانیم ذات آمریکا نیرنگ، دروغ و فریب کاری است، مردم ایران از سال 1332 با فریبکاری و خباثت آمریکا آشنا هستند و هرروز مردم ایران از آمریکا و غرب ضربه شدید خوردند.

وی با بیان این که عده ای که خوش بین به آمریکا هستند، حداقل تاریخ جنایت های آمریکا نسبت به مردم ایران را مطالعه کنند افزود: این همان کشوری است با همان سیاست؛ پس هیچ وقت قابل اعتماد نیست، ولی باید همه بدانند که آمریکا با همین سیاست فریب و بیدار شدن مردم کشورهای جهان آن هیمنه دورغینش شکسته شد و روز به روز منفورتر می شود.
طرح تمدید تحریم های 10 ساله ایران از سوی مجلس سنای آمریکا، پنجشنبه هفته گذشته با 99 رای موافق به تصویب رسید. 

آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنانش با تشکر از حضور مردم در همایش بزرگ اربعین تصریح کرد: این حضور نشان داد که فرهنگ اهل بیت(ع) است که می تواند بشریت را به سوی سعادت برساند و موجب مجد و عظمت شود.

وی اضافه کرد: پیام مهم حضور مردم در اربعین این است که جهانیان بدانند که مبارزه با ظلم، ظالم، استکبار و استعمار و هم چنین دفاع از مظلوم که محور حرکت انبیاء و ائمه معصومین(ع) بوده همچنان ادامه دارد.
ارسال نظرات