نماینده سابق مجلس شورای اسلامی؛

برخی از مدیران زندگی نجومی دارند/برجام محک ساده‌لوحی برخی از افراد شد

مهرداد بذر پاش گفت: اگر نکته‌سنج باشیم به‌ غیر از حقوق‌های نجومی که هنوز کاری برای به سرانجام رساندن آن انجام نشده است، برخی از مدیران زندگی‌های نجومی دارند که باید پاسخ بدهند از کجا آورده‌اند؟
کد خبر: ۸۷۸۷۵۲۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مهرداد بذرپاش در آیین بزرگداشت روز دانشجو در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در شهر کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه در حال حاضر با یک دولت کنایه‌زن طرف هستیم، اظهار داشت: کاش آنقدر که وقت برای تولید کنایه می‌گذاشتند برای حل مشکلات فراوان کشور وقت صرف می‌کردند.
 
برخی از مدیران زندگی نجومی دارند/برجام محک ساده‌لوحی برخی از افراد شد 

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر کشور از مشکلات عمیقی رنج می‌برد که متأسفانه در برخی بخش‌ها از طاقت مردم خارج‌ شده است، افزود: اما با توجه به مشکلات در ذهن برخی افراد تولید کنایه برای حذف منتقدان اولویت بیشتری دارد تا اینکه وقت لازم برای حل مشکلات کشور بگذارند.

وی با اشاره به انجام اقدامات لازم برای رفع و حل مشکلات کشور، گفت: از جمله مواردی که برای حل مشکلات کشور باید در اولویت قرار گیرند تولید، ‌اشتغال، رفع فقر ومبارزه با فساد است.

فعال سیاسی با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر کشور گران اداره می‌شود، ادامه داد: اگر نکته‌سنج باشیم به‌ غیر از حقوق‌های نجومی که هنوز کاری برای به سرانجام رساندن آن انجام نشده است، برخی از مدیران زندگی‌های نجومی دارند که باید پاسخ بدهند از کجا آورده‌اند؟

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های مدیریتی کشور باید حداقل باشد و هزینه‌های حداکثری به سمت خدمت به مردم سرازیر شود، بیان کرد: اما در حال حاضر هزینه‌‌ها صرف مدیریت و اداره به جای خدمات و خدمت می‌شود.

بذرپاش با بیان اینکه برخی از مدیران 37 سال است که قصد سرنگونی جمهوری اسلامی ایران را دارند ولی مردم اجازه نداده‌اند، افزود: برخی مسئولان خواستار ادامه راه آن‌ها بودند که بعضی از آن‌ها رسوا شده و برخی به سبب برخورداری از توانایی و مهارت سیاسی هنوز بازی‌شان برای مردم رو نشده است.

وی ادامه داد: برخی از مسئولان هم ناخواسته این کار را دنبال کرده و بعضاً خودشان هم متوجه این امر نیستند.

بذرپاش با اشاره به اینکه برجام محک ساده‌لوحی برخی از افراد شده است، عنوان کرد: تاریخ را خوب نظاره کنیم، فاصله بین ابوموسی اشعری شدن تا مالک اشتر شدن بسیار کم است.

فعال سیاسی با بیان اینکه نباید فرصت‌ها را از دست داد، افزود: باید برای عبور از بحران با هم متحد شویم.

بذرپاش با اشاره به اینکه در حال حاضر زمان اعتماد به نیروهای خودمان رسیده است، بیان کرد: باید واژه توانستن را با صدای رساتر صرف کنیم که ما می‌توانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها